به گزارش تابناک به نقل از دیلیمیل، فروشگاههای بزرگ ایسلند با چالشی جدید روبرو شدهاند، چرا که یک ترند جدید در اپلیکیشن تیکتاک باعث افزایش بیسابقه تقاضا برای خیار شده است و این موضوع منجر به رقابت تأمینکنندگان برای پاسخگویی به این تقاضا شده است.
بحران خیار زمانی آغاز شد که تأثیرگذاران شبکههای اجتماعی در این کشور کوچک اسکاندیناویایی دستور تهیه سالادی از خیار رنده شده، روغن کنجد، سیر، سرکه برنج و روغن فلفل تند را به اشتراک گذاشتند.
بر اساس گزارشی از انجمن کشاورزان ایسلند، این دستور به قدری محبوب شد که کشاورزان محلی قادر به تامین تقاضای افزایش یافته نبودند.
این ترند که توسط یک اینفلوئنسر کانادایی به نام لوگان موفیت آغاز شده است، با انتشار ویدیوهای مختلف در مورد تهیه سالاد خیار در ظروف پلاستیکی، به سرعت محبوبیت پیدا کرده است.
ویدیوهای موفیت بیش از ۱۰ میلیون بازدید داشتهاند و موجی از تقلید را در شبکههای اجتماعی به راه انداختهاند.