افشاگری گوندوگان درباره جدایی از بارسا

ایلکای گوندوگان می‌گوید که این احساس را نداشتم که هانسی فلیک دیگر من را دوست ندارد.
کد خبر: ۱۲۵۶۴۲۸
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸ 28 August 2024
|
5166 بازدید
افشاگری گوندوگان درباره جدایی از بارسا
به گزارش تابناک، ایلکای گوندوگان در تابستان گذشته سیتی را به مقصد بارسلونا ترک کرد و به دلیل مسائل مالی در پرداخت دستمزدش، مجبور به ترک آبی‌اناری‌ها شد و بلافاصله تیم تحت هدایت پپ گواردیولا را انتخاب کرد.
 
گوندوگان در مصاحبه با روزنامه آلمانی اسپورت گفت: این واقعیت که پپ از ابتدا خیلی مثبت بود و من را می‌خواست، کافی بود. پیشنهادات دیگری داشتم اما اگر قرار بود بارسا را ​​ترک کنم، فقط منچسترسیتی را انتخاب می‌کردم.
 
وی درباره دلایل مالی جدایی‌اش از بارسلونا گفت: قضاوت درباره این مسائل به عنوان یک بازیکن مناسب نیست و از صمیم قلب امیدوارم بارسا آرامش خود را بازیابد و به همراه آن، موفقیت را به دست آورد. نه، من این احساس را نداشتم که هانسی فلیک دیگر من را دوست ندارد. ما درباره فوتبال زیاد صحبت می‌کنیم، رابطه خوبی با هم داریم و از او بسیار سپاسگزارم اما سروصدای زیادی در رسانه‌ها و اطراف من ایجاد شد.
 
او درباره دلایل جدایی از بارسا ادامه داد: می‌خواهم به همه طرف‌های درگیر در باشگاه احترام بگذارم و به همین دلیل نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. سیتی دوباره علاقه نشان داد و سپس همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. در پایان فکر می‌کنم راه‌حلی پیدا کردیم که برای همه طرف‌ها کارساز بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...