لاپورتا فاش کرد:

قطع ارتباط عجیب دو باشگاه رئال و بارسا

خوان لاپورتا تایید کرد که ارتباط دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید در بدترین وضعیت خود قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۵۷۵۲۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸ 03 September 2024
|
1244 بازدید

لاپورتا: دیگر هیچ رابطه‌ای با رئال نداریم

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، خوان لاپورتا در مورد شرایط بارسا گفت: من از وضعیت تیم راضی هستم و شرایط بهبود یافته است. اولویت این بود که دنی اولمو را بیاوریم. من از دنی اولمو و از عملکرد او راضی هستم. سپس، کاری که فلیک انجام داده و تعهد او به لاماسیا، سزاوار ستایش است. ولی نمی‌خواهیم از الان خوش‌بینی‌ها را بالا ببریم.

وی باره بازگشت بارسا به ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ گفت: همه چیز با سرعت برنامه ریزی شده قبل پیش می‌رود. ما تاریخی را تعیین نمی‌کنیم چون ممکن است دیر یا زود اتفاق بیفتد. ما متقاعد شده‌ایم که بازگشت به نوکمپ با وجود موانع، در فصل جاری یک واقعیت است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم. با حضور در مونتجوئیک درآمدی 100 میلیون یورویی را از دست داده‌ایم و می‌خواهیم در اسرع وقت برگردیم.

قانون 1-1 (یک خرید در ازای یک فروش)l: «همه باشگاه‌ها مشکلاتی دارند، اما ما به این قانون خواهیم رسید. ولی زمان بندی ورزشی با زمان بندی اقتصادی منطبق نیست. ما می‌توانیم به قانون 1-1 برسیم. می شد قراردادهایی جدید امضا کرد ولی ریسک نکردیم. شاید اگر لالیگا کمی انعطاف پذیرتر بود، می توانستیم به این قانون برسیم ولی قانون برای همه یکی است.»

ناکامی در جذب نیکو ویلیامز: «به خاطر احترام به اتلتیک در مورد بازیکنانی صحبت نمی کنم که مال ما نیستند.»

جدایی کانسلو و ژوائو فلیکس: «معتقدیم با این تیمی که دکو و فلیک ساخته اند، بهترین ترکیب را داریم. آنها بازیکنان قرضی بودند و مسیرهای مختلفی را دنبال کردند، یکی به چلسی رفت و دیگری در عربستان است.»

ثبت قرارداد اولمو تا زمستان : «تا زمان بازگشت کریستنسن، ما به قانون 1-1 می رسیم و اولمو را طولانی مدت خواهیم داشت. ما از راه حل موجود برای ثبت موقت قرارداد او استفاده کرده ایم. کریستنسن مصدوم شد و ما اولمو را به جای او ثبت کردیم.»

عدم تمایل بازیکنانی مثل نیکو برای پیوستن به بارسا به دلیل شرایط بد مالی: «این درست نیست که بازیکنان به دلیل شرایط اقتصادی ما نمی خواهند بیایند. تعداد زیادی از ستاره های بزرگ هستند که می خواهند بیایند. ما 170 میلیون یورو از بودجه دستمزدها را کاهش داده ایم و لالیگا نیز این را تایید کرد. ما مسیر درستی را پیش می رویم.»

مصدومیت ها مانع رسیدن به فرپلی مالی: «ما نمی خواستیم آنسو و آرائوخو را بفروشیم و اینطور نیست که مصدومیت آنها مانع ما شد. ما یک باشگاه خریدار هستیم نه فروشنده. ما بازیکنان بزرگی را که داریم نمی فروشیم.»

از دست دادن ایلکای گوندوگان: «او بازیکن بزرگ و انسانی عالی است. یک سال خوب با ایلکای داشتیم اما پس از ملاقات با فلیک و ارزیابی وضعیت تیم، او تصمیم گرفت که برود. این یک تصمیم ورزشی نبود و در واقع پیامدهای اقتصادی آن برای ما خوب بود.»

2076475

فقط دو خرید جدید: «در مورد بازیکنانی صحبت نمی کنیم که مال ما نیستند. ما دو خرید خوب داشتیم. دکو به من گفت که اولمو بازیکنی است که ما به آن نیاز داریم. اولمو دو بازی کرده و دو گل زده است. پائو ویکتور هم در تور آمریکا توانایی گلزنی خود را نشان داده است. ما فکر می کنیم که تیمی از نظر دفاعی جمع و جور داریم، خط هافبک قدرتمند است و وقتی مصدومان را ریکاوری کنیم، بهتر نیز خواهیم شد. ما الان صدرنشین لالیگا هستیم.»

رابطه با رئال مادرید: «روابط با رئال مادرید بد است چون آنها در پرونده نگریرا مداخله کردند و این غیرقابل قبول است. ما الان ارتباطی با هم نداریم. همچنین شکایت هایی علیه برخی روزنامه نگاران وجود دارد.»

بازار زمستانی: «ما می خواهیم زودتر به قانون 1-1 می رسیم. 1-1 ثبت قراردادها را راخت تر می کند، اگرچه در شرایط خطرناکی نیستیم. 60 میلیون یورو با این قانون فاصله داریم و ما از وضعیت فعلی راضی هستیم. اگر به این قانون برسیم، می توانیم به راحتی در زمستان بازیکن جذب کنیم.»

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...