رابینسون پیش بینی کرد؛

هو شدن جک گریلیش و دکلاین رایس در ایرلند!

مهاجم تیم ملی فوتبال ایرلند در آستانه بازی خانگی این تیم مقابل انگلیس می‌گوید جک گریلیش و دکلان رایس باید روز شنبه در انتظار استقبال سرد طرفداران ایرلندی باشند.
کد خبر: ۱۲۵۷۶۶۷
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰ 04 September 2024
|
1674 بازدید
|
۲

هشدار به گریلیش: باید منتظر هو شدن باشی!

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، کالوم رابینسون، مهاجم ایرلند معتقد است جک گریلیش مهاجم منچسترسیتی در مصاف با جمهوری ایرلند ممکن است با استقبالی خصمانه روبرو شود.

این بازیکن ۲۸ ساله سال ۲۰۲۰ برای جمهوری ایرلند بازی کرد اما اکنون قرار است برای اولین بار پس از تغییر ملیت خود در سال ۲۰۱۵ به دوبلین بازگردد.

کالوم رابینسون در این باره گفت: اگر طرفداران این کار را نکنند، تعجب می‌کنم چون به نظرم هر جا که می‌رود او را هو می‌کنند؛ حتی در انگلیس! فکر می‌کنم او برای کمی اذیت شدن آماده می‌شود اما این بخشی از آن است. بخشی از بازی است.

وی متذکر شد: جک به اندازه کافی بزرگ شده و با اینکه اکنون یک بازیکن باتجربه است، این چیزها به وجود خواهند آمد. همانطور که گفتم او در بازی‌های انگلیس [در لیگ برتر] هم هو می‌شود، فکر نمی‌کنم شنبه تغییری وجود داشته باشد، به نظرم او دوباره هو می‌شود.

گریلیش تنها بازیکنی نیست که در طول دوران حرفه‌ای‌اش ملیت خود را تغییر داده است. دکلان رایس قبل از پیوستن به انگلیس سه بار برای ایرلند بازی کرد و او هم روز شنبه باید به مصاف تیم سابق خود برود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
عههه جفت اینا ایرلندی بودن؟؟؟/ نمی دونستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
ایرلندی ها زورشون گرفته حق دارن هو کنن
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...