درگیری گروهی از بازنشستگان با معاون وزیر کار

بازنشستگان فولاد می‌گویند: مشکلات به قدری زیاد است و بی‎توجهی به مطالبات به قدری طولانی شده که به محضِ ورودِ معاون وزیر کار، درگیریِ کوتاهی بین برخی از تجمع‌کنندگان و معاون اقتصادی وزارت کار اتفاق افتاد.
کد خبر: ۱۲۵۸۴۰۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱ 08 September 2024
|
4347 بازدید


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، بازنشستگان فولاد که صبح امروز، یکشنبه ۱۸ شهریور ماه، در اعتراض به‌عدم توجه به مطالباتشان مقابل وزارت کار تجمع کرده بودند و در ادامه با حضور در سالن اجتماعات وزارت کار، خواستار دیدار و گفتگو با وزیر کار بودند، از تداومِ حضور خود در سالن اجتماعات وزارت کار خبر دادند. 

آن‌ها می‌گویند: مشکلات به قدری زیاد است و بی‎توجهی به مطالبات به قدری طولانی شده که به محضِ ورودِ معاون وزیر کار، درگیریِ کوتاه مدتی بین برخی از تجمع‌کنندگان و معاون اقتصادی وزارت کار اتفاق افتاد. 

آنطور که آن‌ها می‌گویند، تعدادی از بازنشستگان فولاد به نمایندگی از سایر تجمع‌کنندگان در حال رایزنی با مسئولان وزارت کار هستند.

گفتنی است، انعقاد قرارداد با آتیه سازان حافظ و افزایش هزینه های درمان،  کاهش خدمات رفاهی در درمانگاه صندوق فولاد و عدم  اجرای بند یک صورت جلسه ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ هیات مدیره این صندوق از دلایل اعتراض این بازنشستگان است. 

بازنشستگان از کرمان، اصفهان، اهواز، شاهرود، سوادکوه و سنگرود در این تجمعات حضور داشتند. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟