پرداخت سریع انواع قبض به صورت الکترونیکی با اپلیکیشن آپ و بلوبانک برای آیفون

اگر به خاطر داشته باشید در چندین سال گذشته برای پرداخت قبوض، بایستی به بانک مراجعه می‌کردیم و ساعت‌ها در بانک معطل می‌شدیم تا بتوانیم تنها یک قبض آب، برق، گاز و تلفن را پرداخت کنیم.
کد خبر: ۱۲۶۰۸۰۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 20 September 2024
|
209 بازدید

اگر به خاطر داشته باشید در چندین سال گذشته برای پرداخت قبوض، بایستی به بانک مراجعه می‌کردیم و ساعت‌ها در بانک معطل می‌شدیم تا بتوانیم تنها یک قبض آب، برق، گاز و تلفن را پرداخت کنیم. بعد از مدت‌ها که دستگاه های خودپرداز به میان آمد، این کار توسط این دستگاه‌ها انجام می‌شد، اما فکر می‌کنید الان هم پرداخت قبوض نیاز به مراجعه حضوری در باجه‌های بانک و دستگاه خودپرداز دارد؟ اپلیکیشن آپ برای آیفون گزینه‌ای را در اختیار کاربران قرار داده تا با آن بتوان انواع قبوض را در کمترین زمان پرداخت کرد. برای پرداخت قبوض، وجود شناسه قبض بسیار ضروری است و اگر شناسه قبض نباشد، امکان پرداخت قبض وجود ندارد.

نحوه پرداخت قبض در بله برای ایفون به این‌صورت است که روی گزینه پرداخت قبوض کلیک می‌کنید. در این مرحله شما باید شناسه قبض و شناسه پرداخت را درج کنید، بعد از وارد کردن این دو مورد قبض شما توسط اپلیکیشن آپ استعلام گرفته می‌شود. پس از استعلام، تمامی جزئیات قبض از مبلغ تا زمان مهلت را می‌توانید مشاهده کنید و در نهایت با زدن دکمه پرداخت به مرحله بعد می‌روید، در این مرحله لازم است اطلاعات کارت بانکی خود را با توجه به گزینه‌های گفته شده وارد کنید و با دریافت رمز یکبار مصرف، پرداخت قبض خود را در کمترین زمان انجام دهید.

دریافت خدمات پرداخت آنلاین با برنامه تلویزیون برای ایفون

·   · امکان پرداخت قبض های مالیاتی به صورت آنلاین

·   · مدیریت حساب بانکی

·   · امکان خرید بلیط‌های مسافرتی و رزرو کردن مکان و هتل

·   · پرداخت جریمه‌های راهنمایی و رانندگی و عوارضی

·   · خرید بسته‌های اینترنتی و شارژ برای خود و دیگران با نصب آپ برای ایفون

·   · پرداخت قبض‌های دوره ای سیم کارت دائمی همراه اول

·   · دریافت خدمات پزشکی و نوبت دهی آنلاین

پرداخت سریع انواع قبض به صورت الکترونیکی با اپلیکیشن آپ و بلوبانک برای آیفون

دانلود مستقیم آپ برای آیفون از اپ استور

برنامه آپ برای ایفون با وجود تمام قابلیت‌ها یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌تواند به نیازهای روزمره افراد پاسخ دهد. امکاندانلود مستقیم آپ برای آیفون از اپ استور و سیبچه برای کاربران وجود دارد و شما نیز می‌توانید برای امور پرداختی و موارد دیگر که در بخش بالا به آن‌ها پرداختیم از اپلیکیشن آپ ایفون استفاده کنید. با وجود وب اپلیکیشن آپ برای ایفون این فرصت برای شما ایجاد می‌شود که بتوانید به مابقی امور روزمره خود برسید.

پرداخت سریع انواع قبض به صورت الکترونیکی با اپلیکیشن آپ و بلوبانک برای آیفون

راهنمای نصب بلو بانک برای ایفون؛ دسترسی به اپلیکیشنی کاربرپسند

بلو بانک برای ای او اس از جمله نئوبانک‌هایی است که با گسترش کرونا در اواخر سال ۱۳۹۸ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از دریافت بلو بانک برای ایفون کاربران می‌توانند تمامی عملیات‌های بانکی مورد نظر خود را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن موبایلی این بانک در هر لحظه و هر ساعت از شبانه‌روز انجام دهند. در حقیقت خدمات متعدد بلو بانک نسخه ios، رایگان بودن آن‌ها و عدم نیاز به نگهداری حداقل موجودی به منظور افتتاح حساب بیشتر افراد پر‌مشغله را به دانلود این اپلیکیشن و استفاده از آن سوق داده است.

روش راه‌اندازی و نصب برنامه بلو بانک برای ایفون

امکان دریافت بلو بانک ios هم از طریق سیبچه در اختیار تمامی علاقه‌مندان به خدمات این نئوبانک قرار گرفته است. بعد از این کار و راه‌اندازی برنامه به منظور احراز هویت باید مراحل زیر را دنبال کنید:

● شماره تلفن همراه متعلق به خود را در کادر مربوطه وارد کنید تا پیامک تایید به آن ارسال شود.

● در مرحله‌ی بعد فعالسازی بلو بانک برای اپل در صورت داشتن کد معرف می‌توانید آن را در بخش مشخص‌شده وارد کنید.

● شماره ملی و سریال پشت کارت ملی خود را وارد کنید.

● یک ویدیوی کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای به منظور احراز هویت ضبط و ارسال کنید.

بعد از طی کردن مراحل فوق در همراه بانک بلو بانک ایفون باید منتظر تایید هویت خود بمانید که معمولاً در عرض چند ساعت انجام و پس از آن امکان سفارش کارت برای شما فعال می‌شود.

امکانات دانلود بلو بانک برای ios چیست؟

پس از پیگیری مراحل راهنمای نصب بلو بانک برای ایفون که در بخش قبل به آن پرداخته شد می‌توانید از امکانات و مزایای گوناگونی به شرح زیر بهره‌مند شوید:

● مشاهده‌ی میزان درآمد و مخارج در هر ماه

● مسدود‌سازی کارت بانکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

● انتقال وجه به مخاطبان بدون نیاز به داشتن شماره کارت یا شبا

● یادداشت‌گذاری بر روی تراکنش‌های مختلف

● امکان دریافت وام با توجه به میزان کارکرد حساب

● پرداخت قبوض خدماتی و تلفن همراه

● قابلیت ایجاد باکس‌های پس‌انداز

● انتقال وجه بین بانکی به صورت پایا، ساتنا یا با استفاده از شماره شبا

● پرداخت خلافی خودرو

● مدیریت چک‌های صیادی و قابلیت‌های متعدد دیگر

پرداخت هوشمند امور مالی با دانلود همراه بانک سپه برای ایفون

دانلود همراه بانک سپه برای ایفون با لینک مستقیم با قرار دادن گزینه‌های مختلف و امن، باعث شده که کاربران به راحتی امور مالی خود را با وجود تکنولوژی به روز پرداخت کنند. وب سایت سیبچه با در نظر گرفتن نیازهای افراد، اکثر اپلیکیشن‌های بانکی را با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار داده و اگر شما هم جز کاربران بانک سپه هستید، می‌توانید همراه بانک سپه ایفون وب و نسخه ios را به صورت سریع و مستقیم از این وب سایت معتبر دانلود کنید.

پرداخت سریع انواع قبض به صورت الکترونیکی با اپلیکیشن آپ و بلوبانک برای آیفون

پرداخت قبض با اسکن کردن بارکد همراه بانک سپه ایفون رایگان

از جمله امکاناتی که در همراه بانک سپه ایفون قرار گرفته، می‌توان به پرداخت قبض به صورت آنلاین اشاره کرد. یکی از اصلی‌ترین اهداف همراه بانک سپه این است که کارها با سرعت بالا در کمترین زمان انجام شود. پرداخت قبوض هم یکی از کارهایی است که نیاز به حضور در بانک و باجه دستگاه خودپرداز دارد، اما بانک سپه برای راحتی و آسایش افراد این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده که بتوانند در قالب یک پلتفرم، پرداخت قبوض را با استفاده از دو روش اسکن کردن بارکد قبض و ثبت شناسه قبض و شناسه پرداخت به صورت دستی انجام دهند. اگر شناسه قبض و شناسه پرداخت را در دسترس دارید، می‌توانید با توجه به طی کردن مراحل پشت سر هم انواع قبوض را پرداخت کنید، اما زمانی که این دو شناسه را ندارید، می‌توان با اسکن کردن کد قبض موجود، پرداخت قبض را انجام دهید.

امکانات ویژه نصب همراه بانک سپه برای ایفون

· تغییر دادن رمز اینترنتی

· امکان مسدود کردن کارت

· پرداخت انواع قبوض

· دریافت موجودی و جزییات پرداخت

· انتقال وجه بین بانکی و داخلی

· خرید شارژ اعتباری و بسته‌های اینترنتی

· امکان نمایش گردش حساب به صورت نمودار

· دریافت جزئیات گردش حساب

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟