سفر وزیر کشور به کردستان

وزیر کشور در رأس هیئتی از طریق فرودگاه بین‌المللی سنندج وارد استان کردستان شد و مورد استقبال رسمی مسئولان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۶۱۰۵۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ 22 September 2024
|
787 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، اسکندر مومنی صبح امروز - دقایقی پیش به‌ منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار قدیم و جدید کردستان وارد فرودگاه سنندج شد.

وزیر کشور در بدو ورود در محل فرودگاه سنندج مورد استقبال رسمی استاندار و مسئولان عالی کردستان قرار گرفت و پس از نواخته شدن سرود ملی کشور و معرفی مسئولان استانی به وی، از یگان تشریفات مستقر در محوطه فرودگاه سان دیدند.

براساس برنامه پیش‌بینی شده قرار است مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید کردستان ساعت 8:30 دقیقه صبح امروز با حضور وزیر کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار سابق، آرش لهونی استاندار جدید و فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولان استانی در سالن سینما بهمن سنندج برگزار شود.

به گزارش تسنیم، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار سابق کردستان پس از 34ماه خدمت، عرصه خدمتگزاری را به آرش لهونی استاندار جدید واگذار کرد.

آرش زره‌تن لهونی، متولد سال 1354 در پاوه و دارای مدرک دکترای اقتصاد بین‌الملل است. او پیش‌تر نماینده مردم اورامانات، جوانرود و پاوه در مجلس شورای اسلامی بود و به عنوان یکی از فعال‌ترین نمایندگان در کمیسیون‌های اقتصادی نظیر برنامه و بودجه و تلفیق شناخته می‌شود.

فرمانداری جوانرود، عضویت در شورای‌عالی جمعیت هلال احمر، مدیرعاملی جمعیت هلال احمر استان کردستان، سرپرستی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، مدیرکل بودجه جمعیت هلال احمر، عضویت در شورای اسلامی شهر سنندج، معاون توسعه مدیریت و امور اقتصادی استاندار کردستان از دیگر سوابق این استاندار جوان است.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات