انگار کیلیان دیگر وجود ندارد؛

حذف امباپه از فروشگاه رسمی پاری‌سن ژرمن/ مسی همچنان می‌فروشد!

در فروشگاه رسمی پاری سن ژرمن در نزدیکی پارک دو پرنس، دیگر اثری از مهاجم فرانسوی نیست ولی پیراهن‌های مسی همچنان به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۶۱۱۵۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸ 22 September 2024
|
1164 بازدید

حذف امباپه از فروشگاه رسمی پاری‌سن ژرمن/ مسی همچنان می‌فروشد!

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، کیلیان امباپه دیگر در پاریس وجود ندارد. او به نوعی از خاطره تمام هواداران پاریسی پاک شده است. لوئیس انریکه قبلاً گفته بود بدون خرید جدید و با تغییراتی در تاکتیک تیم سعی خواهد کرد نبود او را جبران کند. حالا او ستاره جدید تیم رئال مادرید است که در ابتدای فصل به شروع خوبی نداشت ولی رفته رفته بهتر می‌شود اما میراثی که این فرانسوی در پاریس به جا گذاشته قابل انکار نیست.

چهارشنبه گذشته 18 سپتامبر سفر PSG در لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد. آنها برابر خیرونا قرار گرفتند که پس از یک سال تاریخی در لالیگا، اولین حضور خود را در این رقابت‌ها انجام می‌داد و در نهایت پاریسی‌ها با اشتباه گاسانیگا، اولین سه امتیاز خود را به دست آوردند. شانس با تیم خیرونا همراه نبود. البته شاگردان لوئیس انریکه بهتر بودند و مستحق پیروزی.

هیچ کس نمی تواند شک کند که ورود لوئیز انریکه یک قبل و بعد برای PSG بود. او از روز اول می‌خواست اثر خود را در تیم بگذارد و اطمینان حاصل کند که یک تیم فقط نباید به یک بازیکن متکی باشد. مدتی طول کشید و به این راحتی هم نبود، اما این پاری سن ژرمن چیزهای جالب زیادی برای اثبات داشت. فداکاری، فروتنی، استعداد یا بالاتر از همه، اینکه آنها می توانستند بدون کیلیان امباپه زندگی کنند.

هواداران اکنون یک ستاره جدید دارند: بردلی بارکولا. این روزها حتی در فروشگاه رسمی پاری سن ژرمن که در مجاورت پارک دو پرنس قرار دارد، اثری از امباپه نیست.

حذف امباپه از فروشگاه رسمی پاری‌سن ژرمن/ مسی همچنان می‌فروشد!

 30 مسی هنوز حاضر است

در طبقه اول تی شرت های این فصل را خواهید دید. لباس های اول و دوم، لباس های دروازه بان، لباس های تمرینی... حتی می توانید پیراهن فصل های های قبل را خریداری کنید. به عنوان مثال، در یک گوشه چندین کیت لباس خارج از خانه فصل 2022/23 آویزان بود، با شماره 30 لئو مسی در پشت.

البته قیمت آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است: قبلاً قیمت آنها 108 یورو بود و اکنون فقط قیمتشان 68 یورو است. در میان هواداران حاضر در فروشگاه یک یا دو نفر پیراهن امباپه را پوشیده بودند.

واضح است که جدایی این بازیکن فرانسوی به مذاق هوادارانی خوش نیامد که چندین سال به دلیل احتمال زیاد انتقال او برای رئال مادرید در رنج بودند. باکنون این بازیکن خواستار دریافت 55 میلیون یورو دستمزد معوقه ای است که باشگاه پاریسی به او بدهکار است. پی اس جی وارد دعوئای قضایی با امباپت شده و قفصد پرداخت این پول را ندارد. اینکه اثری از پیراهن های امباپه نیست ولی شماره 30 لیونل مسی به فروش می رسد، پیام خاصی با خود به همراه دارد. پی اس جی می خواهد کیلیان را از همه جا پاک کند و به نظر موفق نیز شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟