بخشش محرومیت مهرداد محمدی در آستانه دربی؛ بهترین خبر برای نکونام در غیاب چشمی

محرومیت شش جلسه ای مهرداد محمدی با پیگیری مدیریت باشگاه استقلال کاهش یافت و او می‌تواند فردا آبی‌پوشان را در دربی ۱۰۴ پایتخت همراهی کند. در غیاب روزبه چشمی، این خبر خوبی برای نکونام است.
کد خبر: ۱۲۶۱۶۱۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵ 24 September 2024
|
1490 بازدید
|
۲

نیمی از محرومیت محمدی در آستانه دربی بخشیده شد؛ بهترین خبر برای نکونام در غیاب چشمی

به گزارش تابناک ورزشی، پس از پایان دیدار استقلال و پیکان در آخرین بازی لیگ برتر بیست‌وسوم که منجر به قهرمانی پرسپولیس و دومی استقلال شد، مهرداد محمدی در اوج عصبانیت مصاحبه‌ای انجام داد که باعث شد او با محرومیت سنگین مواجه شود. در واقع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت ۶ جلسه‌ای به حرف‌های تند این بازیکن واکنش نشان داد.
با توجه به اینکه محمدی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نمی‌توانست استقلال را همراهی کند، او با مدیران استقلال جلسه‌ای را برگزار و به توافق دست پیدا کرد که نامش از فهرست آبی‌پوشان تهرانی کنار گذاشته شود. البته در ادامه، مهرداد محمدی جلسه‌ای را با فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه برگزار کرد و در نهایت طرفین، قرارداد جدیدی امضا کردند.
پس از پیگیری‌های فراوان فرشید سمیعی و معاونت حقوقی باشگاه استقلال، محرومیت مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافت و باقی مانده محرومیت او به مدت یک سال تعلیق شد.
به این ترتیب وینگر-مهاجم تیم فوتبال استقلال مشکلی برای همراهی تیمش در مصاف با پرسپولیس ندارد و در صورت صلاحدید کادرفنی، مهرداد محمدی می‌تواند برای آبی‌پوشان پایتخت به میدان برود.
شاید این بهترین خبر برای جواد نکونام در آستانه دربی ۱۰۴ باشد به خصوص که سرمربی استقلال در این بازی مهم نمی تواند از روزبه چشمی استفاده کند. روزبه چشمی در بازی اخیر استقلال مقابل نساجی در هفته پنجم لیگ برتر از زمین بازی اخراج شد؛ تصمیمی از سوی داور که با انتقادات زیادی همراه شد و حتی باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار بخشش محرومیت این مدافع - هافبک خود شد البته درخواست آبی ها مورد موافقت سازمان لیگ قرار نگرفت.
در شرایطی که پیش بینی می شد در بهترین حالت، دو جلسه از محرومیت شش جلسه ای مهرداد محمدی بخشیده شود، امروز و در فاصله یک روز تا برگزاری دربی ۱۰۴ اعلام شد که نیمی از این محرومیت بخشیده شده است. 

از سویی باشگاه استقلال در شرایطی اعلام کرد مهرداد محمدی به دیدار با پرسپولیس خواهد رسید که براساس اعلام صبح امروز سه شنبه سازمان لیگ فوتبال ایران، این بازیکن جزو محرومان از حضور در هفته ششم لیگ برتر بود.
گفتنی است دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که صد و چهارمین دیدار دو تیم است، ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۴ مهر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک در هفته ششم بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
هر کاری تاج وسمیعی کنند باز هم به امید خدا پرسپولیس برنده است
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
همه کار میکنند تا استقلال بازنده دربی نباشه ولی خواهدشد
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟