تمدید بی سر و صدای قرارداد بیرانوند با تراکتور

شماره ۱ تیم ملی دو سال دیگر در تبریز ماندنی شد.
کد خبر: ۱۲۶۱۶۵۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷ 24 September 2024
|
956 بازدید
تمدید بی سر و صدای قرارداد بیرانوند با تراکتور

 به گزارش تابناک، روزنامه فرهیختگان نوشت: باشگاه تراکتور در تابستان نقل و انتقالات توانست سه بازیکن شاخص پرسپولیس را به خدمت بگیرد و در این بین با دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی قرارداد دوساله امضا کرد اما با توجه به اینکه قوانین سازمان لیگ اجازه نمی‌داد بازیکنان بالای ۳۰ سال قرارداد بیشتر از یک‌سال امضا کنند، علیرضا بیرانوند با قرارداد یک‌ساله راهی تبریز شد.

البته بعد از اصلاح این قانون و صدور مجوز جهت عقد قرارداد بلندمدت برای بازیکنان زیر ۳۵ سال، باشگاه تراکتور پیشنهاد تمدید قرارداد دوساله به بیرو داد. دروازه‌بان شماره ۱ تیم ملی ابتدا به این امید که فصل بعد می‌تواند به پرسپولیس برگردد این پیشنهاد محمدرضا زنوزی را رد کرد اما درخشش الکسیس گندوز در ترکیب پرسپولیس و همچنین قرارداد سه‌ساله او با این باشگاه باعث شد بیرو تصمیم بگیرد قرارداد جدیدی را با تبریزی‌ها امضا کند.

بیرو برای دو فصل دیگر قراردادش را با تراکتور تمدید کرده اما این را که او پایبند به این قرارداد باشد یا نه، زمان نشان خواهد داد. او به‌همراه ترابی و اسماعیلی‌فر بسیار مصممند که این فصل را با جام به پایان برسانند و سعی دارند این ‌انگیزه را نیز به همبازیان خود در تراکتور انتقال دهند. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟