کمپین «تو تنها نیستی» ماجان؛ حمایت از والدین در تربیت و تغذیه سالم کودکان

کد خبر: ۱۲۶۲۶۳۴
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸ 29 September 2024
|
453 بازدید

کمپین «تو تنها نیستی» ماجان؛ حمایت از والدین در تربیت و تغذیه سالم کودکان

برند ماجان با راه‌اندازی کمپین «تو تنها نیستی» بر اهمیت نقش هر دو والد در تربیت و تغذیه کودکان تاکید دارد. این کمپین، با هدف حمایت از والدین، به‌ویژه مادران و پدران جدید، فرصتی را برای آشنایی با محصولات غذایی ماجان و شرکت در مسابقه‌ای با جوایز ارزنده فراهم کرده است.

توانمندسازی والدین در کنار هم

ماجان به عنوان تولیدکننده محصولات غذایی مناسب کودکان و زنان از جمله انواع غذای آماده کودک همچون حریره بادام آماده، همواره تلاش کرده است تا در کنار والدین باشد تا آن‌ها بتوانند به محصولات غذایی سالم و ویژه کودک و مادر به آسان‌ترین شکل ممکن دسترسی داشته باشند و در نهایت این فرهنگ را نهادینه کند که در تربیت و رشد کودک، هر دو والد سهم برابری دارند و در این مسیر، پدران و مادران باید در تمامی وظایف مربوط به نوزاد و کودکشان همراه و همکار باشند.

کمپین «تو تنها نیستی» با تاکید بر این‌که والد شدن هم پاداش‌دهنده و هم چالش‌برانگیز است، به‌دنبال نشان دادن تعهد برند ماجان به عنوان یک همراه واقعی برای والدین است. به طور کلی این ابتکار، بر این پیام تاکید دارد که تربیت فرزند یک مسئولیت مشترک است و پدران هم باید مثل مادران نقشی حیاتی و برابر در پرورش، تغذیه سالم و حمایت از فرزندان خود ایفا کنند.

آقای حمید زندی مدیر کسب و کار تغذیه کودکان شرکت سولیکو کاله در خصوص اجرای این کمپین گفته است: «هدف ما از این کمپین فرهنگ‌سازی است تا نشان دهیم هر دو والد باید احساس قدرت و مسئولیت برابر در تربیت فرزندان خود داشته باشند. ما معتقدیم که با حمایت از والدین به‌ویژه مادران و پدران جدید محصولات ما می‌توانند تفاوتی معنادار در زندگی آن‌ها ایجاد کنند.»

کمپین «تو تنها نیستی» ماجان؛ حمایت از والدین در تربیت و تغذیه سالم کودکان

به کمپین «تو تنها نیستی» بپیوندید

در راستای این کمپین، ماجان از والدین،  نگهدارندگان کودک و جامعه فعال در حوزه کودک و مادر دعوت کرده تا در مسابقه‌ای که در راستای کمپین طراحی شده شرکت کنند. این مسابقه نه‌تنها فرصتی برای آشنایی بیشتر با محصولات ماجان فراهم می‌کند جوایز ارزنده‌ای هم برای برندگان دارد. شرکت در این کمپین و مسابقه به ایجاد جامعه‌ای کمک می‌کند که در آن نقش مشترک والدین در تربیت کودک شناخته و گرامی می‌شود.

این کمپین شامل مجموعه‌ای از محتواهای آموزشی، تجربیات واقعی از والدین و نکاتی برای پدران است که نشان دهد پدران چگونه می‌توانند در تمام جنبه‌های تربیت فرزند از تغذیه گرفته تا حمایت عاطفی از مادران نقش فعالی ایفا کنند.

درباره ماجان

ماجان یک برند معتبر است که در راستای حمایت از سلامت و رفاه کودکان فعالیت دارد و این شرکت با مجموعه‌ای از محصولات که برای رفع نیازهای تغذیه‌ای و سلامت نوزادان و مادران طراحی شده‌اند، متعهد است با آموزش‌های استاندارد، به روز و تخصصی به والدین کمک کند تا با اطمینان و آرامش بیشتری مسیر والد شدن را طی کنند. این برند به قدرت همکاری، هم در تربیت فرزند و هم در جامعه، اعتقاد دارد و به اینکه بخشی از داستان هر خانواده باشد، افتخار می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کمپین «تو تنها نیستی» و یا آشنایی با محصولات ماجان می‌توانند به وب‌سایت ماجان به آدرس  www. majan-food.comمراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات