جام جهانی فوتسال - ازبکستان؛

فرانسه شگفتی‌ساز جدید فوتسال جهان/ جشن خروس‌ها، حسرت ایران!

تیم ملی فوتسال فرانسه به مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال صعود کرد تا تاریخ‌سازی کند.
کد خبر: ۱۲۶۲۸۸۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶ 30 September 2024
|
1989 بازدید
|
۳
خروس‌ها شگفتی‌ساز جدید فوتسال جهان/ ایران حالا حسرت بخورد!
به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال که به میزبانی ازبکستان در حال برگزاری است عصر امروز از ساعت ۱۶ تیم‌ ملی فوتسال فرانسه رودرروی پاراگوئه صف‌آرایی کرد که با برتری در این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی شد تا شگفتی بزرگی را در تاریخچه خود رقم بزند. 
خروس‌های اروپا در نخستین تجربه خود در تاریخ جام جهانی فوتسال دست به کار بزرگی زدند و با برتری ۲ بر یک مقابل پاراگوئه راهی نیمه نهایی شدند تا شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها تا اینجای مسابقات باشند.
 
خروس‌ها شگفتی‌ساز جدید فوتسال جهان/ ایران حالا حسرت بخورد!
نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید اما نیمه دوم فرانسوی‌ها بودند که دقیقه ۲۲ به گل رسیدند. پاراگوئه دقیقه ۲۸ توسط گل فرانسیسکو مارتینز گل تساوی را به ثمر رساند تا امیدهای نماینده امریکا برای بازگشت زنده شود ولی دقیقه ۳۵ عبدالصمد محمد موفق شد گل برتری و صعود خروس‌ها را به ثمر برساند تا تیمش را به مرحله نهایی ببرد.
 
خروس‌ها شگفتی‌ساز جدید فوتسال جهان/ ایران حالا حسرت بخورد!
در آخرین دیدار این مرحله از ساعت ۱۸:۳۰  آرژانتین نایب قهرمان دوره قبل جام جهانی به مصاف قزاقستان تیم چهارم جام جهانی گذشته خواهد رفت تا دیگر تیم مرحله نیمه نهایی هم از دل این بازی خارج شود. پیش از تیم‌های برزیل و اوکراین به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند و برای رسیدن به فینال جام دهم رودرروی هم قرار خواهند گرفت.
 
صعود فرانسه به مرحله نیمه نهایی جام جهانی بزرگترین حسرت برای فوتسال ایران خواهد بود چراکه همگروه ایران در مرحله گروهی با اتخاذ سیاست متفاوت، اصولی و حتی جنجالی به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد تا برای رسیدن به نیمه نهایی کار ساده‌تری داشته باشد و چنین نیز شد. اگر کادر فنی تیم ملی در دو بازی نخست سیاست متفاوتی را در پیش می‌گرفتند شاید الان ایران راهی نیمه نهایی شده بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
زبل خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
یادت رفته تیتیر زدی شرمندگی فوتسال به خاطر بازی ناجوانمردانه !!!
مشکل شما شمسایی هست نه فوتسال ایران
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
فرانسه شطرنج هم بازی کرد و در بازی با ایران به عمد شکست خورد تا جلوی مراکش قرار نگیرد و مطمنا در فینال شکست میخورد ولی با مقام دومی به اخر میرسد ! و متاسفانه ما متوجه این زرنگ بازی خروس ها نشدیم !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
مسیرشون آسفالت بود. برای همین گل می خوردند
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟