تأمین و انتقال سریع حوالجات ارزی واردکنندگان؛ مزیت رقابتی حوزه ارزی بانک آینده

مدیر امور بین‌الملل بانک آینده، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعب ارزی در بازه‌زمانی 6 ماهه نخست سال، بر لزوم تلاش حرفه‌ای و همدلانه همکاران فعال در این حوزه با بهره‌گیری از مزیت‌های رقابتی موجود، تأکید کرد.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۱۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷ 01 October 2024
|
432 بازدید

تأمین و انتقال سریع حوالجات ارزی واردکنندگان؛ مزیت رقابتی حوزه ارزی بانک آینده

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط‌عمومی بانک‌آینده؛ سرکارخانم کلانترصادقی، مدیر امور بین‌الملل بانک‌آینده در مراسمی که به‌منظور رونمایی از دو محصول بانکداری نوین؛ «چکاد» و «ریال‌دیجیتال» با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، مدیران امور و رؤسای ادارات مرکزی و شماری از رؤسای شعب این بانک، برگزار شد، عملکرد شعب ارزی و زیرمجموعه را مورد بررسی قرار داد.

تأمین و انتقال سریع حوالجات ارزی واردکنندگان؛ مزیت رقابتی حوزه ارزی بانک آینده

خانم کلانترصادقی برگزاری مستمر جلسات ارزیابی عملکرد شعب ارزی را که از سوی معاونت امور شعب صورت می‌گیرد، نشان از حساسیت موضوع حوزه ارزی از نگاه مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک دانستند که این مهم، همواره در سخنان و رهنمودهای ایشان، نمود می‌یابد.
مدیر امور بین‌الملل با اشاره کسب مجوز 2 و 3 بانک در حوزه ارزی خاطرنشان کردند: اگر چه حدود یک‌سال‌ونیم از دریافت این مجوزها می‌گذرد و ما هم‌چنان در ابتدای راه هستیم، ولی با توجه به جذب نیروهای متخصص و باتجربه در شعب ارزی، امید داریم که سهم بیشتری را در بازار بین‌الملل از آنِ خود سازیم که این امید با افق‌های روشن در برنامه هفتم دولت جدید در رابطه با توسعه تجارت بین‌الملل پررنگ‌تر شده و پیش‌بینی می‌گردد که بتوان در چنین بستری، سهم درخوری از این بازار پرمنفعت را به‌خود اختصاص دهیم. ایشان تصریح کردند که این مهم تنها با تلاش صادقانه، رفتار حرفه‌ای و جدیت ما در این عرصه، حاصل خواهد شد.

سرکار خانم کلانترصادقی در ادامه به ابزار و مزیت‌های رقابتی بانک نیز در شرایط کنونی اشاره داشتند: از جمله مزیت‌های رقابتی بانک‌آینده، کارمزدهای حداقلی در کارسازی وجوه ارزی می‌باشد. از سوی دیگر، سرعت تأمین و انتقال وجوه ارزی نسبت به سایر بانک‌ها نیز از دیگر مزیت‌های رقابتی بانک آینده به‌شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟