سردار وحیدی: عملیات امشب «وعده صادق» دیگری بود

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات امشب «وعده صادق ۲» دیگری توسط رزمندگان اسلام بود.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۴۶
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶ 01 October 2024
|
4343 بازدید

به گزارش «تابناک»، سردار احمد وحیدی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگوی تلویزیونی شبکه خبر با اشاره به حمله موشکی نیروهای سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام یک بار دیگر نشان دادند که قدرت عمل آنها برای برخورد با رژیم صهیونیستی بسیار قویست. وی افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و جنایتکار و متجاوزی که حد خودش را نشناخت و به حریم امنیتی ایران تجاوز کرد و رهبران بزرگ یعنی شهید هنیه و شهید حسن نصرالله را شهید کرد مردم غزه و لبنان را زیر انواع بمب‌ها از بین برد.

وحیدی تصریح کرد: این قدرت رزمندگان اسلام نشان می‌دهد که همه جبهه مقاومت و ایران همه آمدند در دفاع از حریم امنیتی خود ز آنچه که آنها به عنوان ظلم بزرگ و آشکاری که بر مردم منطقه روا می‌دارند. وی در ادامه گفت: ما نشان دادیم که مطالبات مردم عزیز ما در پاسخ توسط نیروهای مسلح ما در وقت خود پاسخ داده شد و پاسخ داده خواهد شد و و همه مردم ما در اوج شادی و شعف از این قدرت‌نمایی سپاه پاسداران عزیز و همه نیروهای مسلح نشان دادند هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای همه مردم ما یک بار دیگر آشکار شد که برای دفاع از سرزمین ما و حاکمیت خودمان و در دفاع از مظلومان یک لحظه هم کوتاه نمی‌آییم و این کار با قدرت ادامه پیدا می‌کند. وحیدی در ادامه گفت: البته هم رژیم صهیونیستی و هم حامیان آنها باید بدانند که نباید دست از پا خطا کنند و خودشان را در یک گردابی بیاندازند که رژیم صهیونیستی در آن افتاده است و باید مراقبت کنند که جمهوری اسلامی خیلی مقتدرانه همیشه دفاع می‌کند از هرگونه اقدام سویی که آنها بخواهند داشته باشند.

وی افزود: آنها پول‌های زیادی صرف خرید پدافندهای هوایی کردند اما امروز همه به دیدند که موشک‌های رزمندگان بر قلب سرزمین‌های اشغالی نشست و این نشان از هم قدرت جمهوری اسلامی و حرف‌های باطل و بزرگنمایی‌های آنها دارد. وی در ادامه گفت: اینکه فردی را با تخریب چندین برج ساختمان بخواهند شهید بکنند، این هنر نیست هنر آن است که در میدان جنگ و رودررو توانند مقابله بکنند که امروز رزمندگان ما به خوبی این را نشان می‌دهند. این نشان دهنده این است برای ملت ما که هوشیاری و هشداری نیروهای مسلح ما و تصمیم گیری به موقع آنها به موقع صورت می‌گیرد و آنها باید این اطمینان خاطر را داشته باشند که، هر کاری که نیروهای مسلح بر عهده آنها هست به خوبی انجام می‌دهند و انشاالله که ما شاهد پیروزی‌های گسترده جبهه مقاومت باشیم.

وحیدی عنوان کرد: آنها خیلی تبلیغ می‌کردند و عملیات روانی می‌کردند که ایران می‌ترسد عمل بکند خوب، این‌ها را برای قوت قلب دادن به افراد خودشان به کار می‌بردند، و فکر می‌کردند با چند هواپیما و بمباران کردن جایی یک نفری را شهید بکند خیلی کار مهمی است، اما این اتفاق نشان داد که توانمندی‌های جمهوری اسلامی در حوزه نظامی به شدت بالاست و همه حرف‌های صهیونیست‌ها با وجود کمک همه کشورها اشتباه است.

وی افزود: این‌ها بخش بسیار کوچکی از قدرت نمایی نیروهای مسلح ایران بود که سپاه عزیز آن را به منصه ظهور رساند و ما همین‌جا لازم است که به همه آنها خدا قوت بگوییم و این پاسخی به مطالبات مردم بود. وحیدی در پایان گفت: مردم همیشه باید به فرماندهی میدان اطمینان داشته باشند و بدانند که همیشه در بهترین موقع پاسخ‌ها داده خواهد شد و این عملیات وعده صادق ۲ دیگری بود که توسط سربازان اسلام محقق شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟