جام جهانی فوتسال - ازبکستان؛

صعود برزیل به هفتمین فینال جام جهانی فوتسال/ اوکراین شجاع اما کم شانس

تیم ملی فوتسال برزیل به فینال جام جهانی فوتسال صعود کرد.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۸۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲ 02 October 2024
|
2448 بازدید
|
۱

صعود برزیل به هفتمین فینال جام جهانی فوتسال/ اوکراین شجاع اما کم شانس

به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال که به میزبانی ازبکستان در جریان است عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه ورزشی هومو آره‌نا در شهر تاشکند تیم ملی فوتسال برزیل به مصاف اوکراین رفت که شاگردان مارکینیوش خاویر موفق شدند با برتری ۳ بر ۲ در این دیدار برای هفتمین بار به دیدار فینال جام جهانی فوتسال برسند.
 
در این دیدار هیجان‌انگیز اگرچه برزیلی‌ها دقیقه ۱۱ روی ریباند ضربه آرتو توسط لینو به گل رسیده بودند ولی در ویدئو چک این گل توسط داوران مردود اعلام شد. در ادامه شاگردان الکساندر کوشنکو بسیار شجاع و شگفتی‌ساز ظاهر شدند و دقیقه ۱۷ با گل چرنیفسکی پیش افتادند تا به سلسائو شوک وارد کنند و نیمه نخست را برنده به رختکن بروند. 
دقیقه ۲۱ اوکراین باز هم گل زد اما این بار گل به خودی! سمینچنکو بازی را برای برزیلی‌ها به تساوی کشید تا به تیم خودش شوک وارد کند.
دقیقه ۲۲ دیه‌گو گل دوم را بلافاصله برای برزیل به ثمر رساند تا سلسائو نفس راحتی بکشد.
دقیقه ۲۸ اوکراین سراسر حمله شد تا عقب‌افتادگی را جبران کند و موفق شد توسط ایهور کورسن گل مساوی را به ثمر برساند و زنگ خطر برای سلسائو به صدا درآمد.
دقیقه ۳۶ دیه‌گو موفق شد تیر خلاص را شلیک کند. ستاره سلسائو در این دیدار گل برتری تیمش را از روی نقطه پنالتی دوم وارد دروازه اوکراین کرد و همین گل کافی بود تا سلسائو باز هم به فینال جام جهانی صعود کند.
 
تیم ملی برزیل سابقه حضور در ۹ دوره و صعود به ۶ فینال جام جهانی را در کارنامه دارد. آنها در ۵ فینال برنده از زمین خارج شدند و کاپیتان‌های این تیم جام قهرمانی را بالای سر بردند و تنها در فینال سال ۲۰۰۰ بازی را به اسپانیا واگذار کردند تا جام قهرمانی را از دست بدهند.  البته سلسائو دو بار نیز روی سکوی سوم جام جهانی ایستاده است.
 
آخرین قهرمانی برزیلی‌ها به جام جهانی ۲۰۱۲ برمی‌گردد که موفق شدند با برتری بر اسپانیا جام قهرمانی را بالای سر ببرند. شاگردان مارکینیوش خاویر فرصتی طلایی دارند تا با برتری در دیدار فینال که ۱۵ مهرماه راس ساعت ۱۸:۳۰ آغاز خواهد شد با جبران سه دوره ناکامی در کسب عنوان قهرمانی جام قهرمانی را برای هفتمین بار به خانه ببرند. 
 
در دو دوره گذشته جام جهانی آرژانتین و پرتغال موفق به کسب قهرمانی شده بودند.
 
در دیگر دیدار این مرحله فردا از ساعت ۱۸:۳۰ در تاشکند تیم ملی آرژانتین به مصاف فرانسه خواهد رفت تا دیگر تیم فینالیست مشخص شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
چقدر جای تیم ملی ایران در نیمه نهایی خالیه
ما می تونستیم با برنامه ریزی بهتر تا نیمه نهای یبه جای فرانسه بیایم
خیلی حیف شد
باز هم بی تجربگی کار دست یه نسلی از بازیکنان ایران داد
ما هیچ وقت چرا درس نمی گیریم و تدبیر لازم رو نداریم؟!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟