تابناک بررسی کرد؛

کدام خودروهای داخلی گران شدند؟+ قیمت

بررسی های میدانی نشان می دهد، طی روزهای اخیر برخی از خودروهایی که با تقاضای بیشتری رو به رو هستند، دستخوش تغییرات قیمتی شده و روند صعودی به خود گرفته اند.
کد خبر: ۱۲۶۴۱۹۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ 08 October 2024
|
2261 بازدید
|
۱

به گزارش خبرنگار تابناک، رصد قیمت های نمایشگاه های خودرو و سایت های فروش اینترنتی نشان می دهد قیمت خودرو با اندکی تغییرات در برخی از خودروها مانند ۲۰۷  شاهین و ساینا نسبت به روز گذشته گران تر شده است .

بر اساس این بررسی خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر مدل ۱۴۰۳ بین ۸۵۰ تا ۹۳۰ میلیون تومان و مدل دنده‌ای صفرآن در بازار ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورد. این در حالی است که پژو ۲۰۶ تیپ سه مدل ۱۴۰۲، ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورد و دنا پلاس اتوماتیک در بازار ۹۴۵ میلیون تومان شد.

از سویی دیگر قیمت تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۳، ۹۳۸ میلیون اعلام شد و هایما s۷۱۴۰۳ نیز ۱ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان  و هایما s۵ مدل ۱۴۰۳، ۱ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان قیمت خورد. 

بر اساس این گزارش قیمت شاهین اتوماتیک ۷۳۳ میلیون تومان رسید درحالیکه قیمت شاهین دنده‌ای ۵۷۷ میلیون تومان شد و ساینا دنده‌ای بین ۳۹۵ تا ۴۱۰ میلیون تومان معامله شد و ساینا اتوماتیک نیز ۵۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت کوییک اتوماتیک R مدل ۱۴۰۳، ۵۵۰ میلیون و کوییک S در بازار ۴۲۰ میلیون تومان در بازار اعلام شد همچنین قیمت اطلس به قیمت ۵۲۰ میلیون تومان رسید.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
گرونی چیزی که انگار مردم بش عادت کردن
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟