بیانیه بایدن: از اسرائیل حمایت می‌کنم

رئیس‌جمهور آمریکا امروز در بیانیه‌ای به مناسبت نخستین سالروز آغاز دور جدید جنایت‌های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت: از اسرائیل حمایت می‌کنم.
کد خبر: ۱۲۶۴۳۰۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ 07 October 2024
|
1370 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از دویچه وله، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا امروز شنبه در بیانیه‌ای به مناسبت نخستین سالروز آغاز دور جدید جنایت‌های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین، با اتخاذ موضعی عوام فریبانه مدعی شد که برای دستیابی به آتش‌بس بین صهیونیست‌ها و حماس و نیز آزادی تمامی اسیران صهیونیست نزد حماس در غزه به تلاش‌های خود ادامه خواهد داد!

رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای که کاخ سفید آن را منتشر کرد، مدعی شد: ما از تلاش برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه و بازگرداندن گروگان‌ها (اسیران صهیونیست نزد حماس) دست نخواهیم کشید و همچنان بر این باوریم که راه‌حل دیپلماتیک تنها راه برقراری آرامش در مرز اسرائیل (اراضی اشغالی فلسطین) و لبنان است.

وی در ادامه در تلاش برای جلب حمایت لابی صهیونیستی در کشورش، گفت که از «حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر حزب‌الله، حماس، حوثی‌ها و جمهوری اسلامی» حمایت می‌کند!

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟