دومین سخنرانی شیخ نعیم قاسم بعد از شهادت سید حسن نصرالله/طوفان الاقصی سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه است

شیخ نعیم قاسم معاون شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عملیات طوفان الاقصی را سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه دانست.
کد خبر: ۱۲۶۴۳۹۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ 08 October 2024
|
1214 بازدید

دومین سخنرانی شیخ نعیم قاسم بعد از شهادت سید حسن نصرالله/طوفان الاقصی سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه است

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، این دومین سخنرانی شیخ نعیم قاسم بعد از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله است.

هیچ ترسی از صهیونیست ها نداریم / ما فرزندان سید شهدای محور مقاومتیم

شیخ نعیم قاسم در آغاز سخنرانی امروز خود گفت:  دشمن صهیونیستی و آمریکا و غرب به صورت جمعی به دنبال افزایش فشار بر ما و ترساندن ما هستند، اما ما از آنها هراسی نداریم.

وی افزود: ما در توصیف حالات خود در فقدان دبیرکل شهید مقاومت عاجز هستیم، اما از شخصیت والای او الهام می‌گیریم. ما فرزندان سید حسن نصرالله سید شهدای محور مقاومت هستیم.

طوفان الاقصی سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه است

شیخ نعیم قاسم در ادامه به سالگرد طوفان الاقصی اشاره و تاکید کرد: طوفان الاقصی یک رویدادی استثنائی و سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه بود. طوفان الاقصی تقابلی بزرگ و مبارک با دشمن و درست‌ترین راه برای تغییر است. هدف رژیم اشغالگر این بود که مقاومت را به شکل کامل از بین برده و ملت فلسطین را نابود کند؛ به طوری که مردم فلسطین دیگر قدرت مقاومت و مطالبه حقوق خود را نداشته باشند.

جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کل تاریخ بی سابقه است

معاون دبیر کل حزب‌الله افزود: جنایت‌هایی که رژیم اشغالگر انجام می‌دهد، در کل تاریخ بی‌سابقه است؛ کشتار کودکان و زنان، سالمندان، تیم‌های امدادی و پزشکان و ویران کردن بیمارستان‌ها، خانه‌ها، خیابان‌ها و .... آنچه که رژیم اشغالگر انجام می‌دهد، کشتار انسانیت و ملت‌های آزاده است. آمریکا و کشورهای اروپایی هم در این جنایات شریکند و اگر حمایت‌های آمریکا نبود، تجاوزات صهیونیست‌ها طی یک ماه متوقف می‌شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟