بازداشت عاملان رعب و وحشت در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر از بازداشت ۱۳ نفر از اراذل و اوباش که باعث رعب و وحشت اهالی بلوار جانبازان و سبزی میدان شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۵۱۸۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳ 13 October 2024
|
483 بازدید

به گزارش «تابناک»، بابک  نونهال، شامگاه ۲۱ مهر در جمع خبرنگاران در بیان جزئیات این حادثه بیان کرد: در پی اعلام خبر نزاع دسته جمعی در دو محله از محلات شهرستان که به حیاط بیمارستان هم کشیده شده بود با دستور سریع و قاطع مقام قضایی موضوع در دستور کار پلیس انتظامی قرارگرفت و اخلال گران نظم وامنیت عمومی در کمتر از یک ساعت دستگیر و با تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی وانقلاب مشگین شهر در خصوص برخورد قاطع با مخلان نظم، امنیت و آسایش عمومی ضمن هشدار و تذکر جدی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضائی است و شهروندان مطمئن باشند که به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد امنیت مردم خدشه دار شود.

نونهال تاکید کرد: دستگاه قضایی با برخورد قاطع، سنگین و بدون اغماض اجازه عرض اندام به هیچ یک از مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟