لیست تیم ملی جوانان ایران مشخص شد

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای حضور در اردوی مهرماه مشخص شد.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۲۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ 13 October 2024
|
526 بازدید

لیست تیم ملی جوانان ایران مشخص شد

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، کادرفنی تیم ملی جوانان ایران اسامی ۳۷ بازیکن را برای حضور در اردوی ۹ روزه از ۲۳ مهر لغایت اول آبان سال ۱۴۰۳ مشخص کرد.

بازیکنان دعوت‌شده زیر باید راس ساعت ۱۱ صبح فردا دوشنبه در مرکز ملی فوتبال حاضر شده و خود را به کادرفنی معرفی کنند.

در این لیست پنج بازیکن از سپاهان، چهار بازیکن از پرسپولیس به چشم می‌خورند و دو تیم استقلال و تراکتور نیز هر کدام یک نماینده دارند.

لیست شاگردان حسین عبدی در اردوی تهران به این شرح است:
امیررضا جدی (تراکتور) مهدی موسوی، امیرمحمد صالحی، اسماعیل فلامرزی، علی خدابخشی و ماهان بندانی (سپاهان) حسام نفری و محمد هادی باغبان (ذوب‌آهن) یعقوب براجعه، سمیر حبوباتی، آرمین عباسی و محمد گندمی (پرسپولیس) ابوالفضل زمانی (استقلال) آرشا شکوری (هوادار) علیرضا آراسته (سایپا) افشین صادقی و عباس کهریزی (پیکان) ابوالفصل سوختانلو و محمدمهدی محمدزاده (کیا) ابوالفضل ذلیخایی، عرفان درویش‌عالی، ابوالفضل موردی، ابوالفضل محمدی، فرهان بزرگیان، محمد عسکری، یوسف مزرعه و رئوف سلطانی (فولاد) مبین دهقان (خیبر خرم آباد) امیرمحمد رزاق‌نیا و علی‌اصغر شیخ‌الاسلامی (گل‌گهر) حمیدرضا قاسمی (مس) سیدفرجاد فیاض، حمیدرضا شمسی، ماهان صادقی، رضا غندی‌پور و مهدی جعفری (ملوان) و اسماعیل قلی‌زاده.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟