مهدی نصیری یک نماد تمام عیار برای رد دادن!

در ادبیات عامه اصطلاحی وجود دارد تحت عنوان رد دادن، این اصطلاح در رابطه با افرادی بیان می شود که تمرکزی بر رفتار و بیان خود ندارند.
کد خبر: ۱۲۶۵۶۱۳
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶ 14 October 2024
|
2396 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از نیمروز، این دست افراد به صرف شهرتی که از قبل داشته و یا به دلیل توسعه شبکه های اجتماعی به دست آورده اند ممکن است مورد توجه رسانه ها و یا کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرند با این تفاوت که اگر اظهارات آن ها توسط افراد غیر مشهور بیان شود ممکن است جنون و یا مستی به گوینده آن نسبت داده شود.

این روزها مصداق واقعی این نوع کنش را می توان در اظهار فضل های مهدی نصیری یافت، کسی که به واسطه سردبیری در روزنامه کیهان در سه دهه قبل به عنوان یک چهره رسانه ای معروف شده در حالی که اظهارات او مصداق واقعی رد دادن است که البته این حالت معمولا در رابطه با افراد مسن که دچار پیرمغزی می شوند مشاهده می شود.

مهدی نصیری البته به واسطه اظهارات شاذ و گفته هایی که حتی شخص نتانیاهو هم از بیان آن ممکن است شرم داشته باشد مورد توجه رسانه های ضدانقلاب است و به صورت ثابت به عنوان کارشناس در برنامه های شبکه های ضد ایرانی حضور پیدا می کند.

او در تازه ترین اظهارات شاذ درخواست از رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران را به عنوان یک راهکار مطرح کرده در حالی که جو بایدن به عنوان رئیس جمهور اصلی ترین دشمن ایران بارها در هفته های اخیر از رژیم صهیونیستی خواسته از حمله به ایران اجتناب کند!

گفته های مهدی نصیری نمی تواند اظهارات عادی تلقی شود و بعید نیست او به مشکلات روحی و روانی شدید دچار شده باشد چون چرخش ۱۸۰ درجه ای از مدیریت تندروترین روزنامه ایران به وضعیت فعلی او روندی طبیعی و عادی محسوب نمی شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟