توپ پر قهرمان جهان: پدیده‌هایی که می‌آیند

آینده تیم ملی آرژانتین بسیار روشن است، از گل تیاگو آلمادا برابر بولیوی گرفته تا اولین بازی نیکو پاز که ستایش لیونل مسی را نیز به همراه داشت.
کد خبر: ۱۲۶۶۰۱۶
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ 16 October 2024
|
951 بازدید
|
۱

توپ پر قهرمان جهان: پدیده‌هایی که می‌آیند

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، آلمادا که برابر ونزوئلا هم به میدان رفته بود، در بازی مقابل بولیوی نیز در زمین بود و این بار حتی گلزنی کرد. جوان 23 ساله ای که برای بوتافوگو بازی می کند، نشان داد که در آرژانتین همچنان جوانانی جدید در حال ظهور هستند. به او باید نیکو پاز 20 ساله را نیز اضافه کرد. پدیده سابق رئال و حال حاضر کومو که مثل پدرش به پیراهن آلبی سلسته رسید.

توپ پر قهرمان جهان: پدیده‌هایی که می‌آیند

می توان به آینده قهرمان جهان خوشبین بود و لیونل اسکالونی کم کم دارد این انتقال نسل را انجام می دهد تا نسل های جدید با نسل قدیمی سازگار شوند. بامداد امروز این یک بار دیگر آشکار شد. ابتدا با گل تیاگو آلمادا و سپس، با اولین حضور نیکولاس پاز. دو ورودی جدید آلبی سلسته که فراتر از برتری 6-0 برابر بولیوی، آرژانتینی ها را خوشحال کردند.

آلمادا فوتبالیستی است که اسکالونی بر اساس آنچه در کادر فنی گفته می شود به او اطمینان خاصی دارد. در واقع آلمادا را حتی به جام جهانی 2022 قطر برد و اگرچه از او برای کوپا آمه ریکا دعوت نکرد، اما همیشه در رادار مربی بوده تا جایی که در برابر ونزوئلا از ابتدا بازی را شروع کرد.

در مونومنتال، فوتبالیست بوتافوگو کار از روی نیمکت شروع کرد، اما او یکی از اولین تغییراتی بود که اسکالونی در کنار لئاندرو پاردس و پالاسیوس در ترکیب ایجاد کرد. آلمادا به جای خولین آلوارز وارد شد و روی یکی از اولین توپ هایی که لمس کرد، گل چهارم را به ثمر رساند، روی پاس گل نائوهل مولینا. بازیکن 23 ساله پس از به ثمر رساندن گل خود با اعتماد به نفس بازی کرد. او به خوبی در سمت چپ حرکت می کرد و بسیار در کارهای تهاجمی پر جنب و جوش بود.

نیکو پاز نیز به نوبه خود از اولین بازی خود با پیراهن آرژانتین لذت برد. این پسر 20 ساله یک هافبک تهاجمی است، به جای لائوتارو مارتینز وارد زمین شد، 18 دقیقه آخر را بازی کرد و نشان داد تسلط خوبی روی توپ دارد.

اسکالونی و لیونل مسی در پایان بازی از ظهور این جوانان ابراز خوشحالی کردند و به خصوص کاپیتان که گفت بعد از رفتن این نسل، به درخشش نسل بعدی نیز امیدوار شده است.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
عالی
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟