امروز؛ رگبار باران در شمال غرب کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (پنجشنبه) در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، افزایش ابر و رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۲۶۶۱۴۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴ 17 October 2024
|
477 بازدید

امروز؛ رگبار باران در شمال غرب کشور

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از سازمان هواشناسی، جمعه و شنبه با آغاز شمالی شدن جریان هوا روی دریای خزر، همراه با کاهش دما در غرب سواحل دریای خزر بارش رخ می دهد همچنین در برخی مناطق شمال غرب، رگبار باران و وزش باد ادامه خواهد داشت.

یکشنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و غرب گلستان، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات رشته کوه البرز بارش برف پیش بینی می شود.

دوشنبه علاوه براین مناطق، در برخی از نقاط دامنه های جنوبی البرز نیز بارش رخ خواهد داد.

از جمعه تا یکشنبه در غرب، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز، گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و موجب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می شود. علاوه براین گردوخاک می تواند از عراق از نوار غربی به کشور نفوذ کند.

لازم به ذکر است از اواسط هفته آینده کاهش محسوس دمای هوا در شمال، شمال غرب، غرب و جنوب غرب و مناطق مرکزی کشور، همچنین به تدریج در شمال شرق رخ خواهد داد و در اواخر هفته در شرق و جنوب شرق کاهش محسوس دما روی می دهد و تغییر فصل ملموس خواهد شد.

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری در برخی ساعت ها همراه با افزایش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۷ و کمینه دمای آن ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟