پیام حمله پهپادی به خانه نتانیاهو/ حذف جلاد در دستور کار مقاومت قرار گرفت؟

حزب الله نه در نیمه شب بلکه در روز روشن یک فروند پهپاد را به سراغ خانه بنیامین نتانیاهو فرستاد و این پهپاد با عبور از سامانه‌های متعدد رهگیری موفق شد درست به هدف خود اصابت کند.
کد خبر: ۱۲۶۶۵۱۵
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ 19 October 2024
|
8653 بازدید
|
۱
پیام حمله پهپادی به خانه نتانیاهو/ حذف جلاد در دستور کار مقاومت قرار گرفت؟
عملیات پهپادی امروز حزب الله شگفتی همگان حتی مقامات ارتش رژیم صهیونیستی را هم برانگیخته است.
 
به گزارش سرویس بین الملل تابناک، حزب الله نه در نیمه شب بلکه در روز روشن یک فروند پهپاد را به سراغ خانه بنیامین نتانیاهو فرستاد و این پهپاد با عبور از سامانه های متعدد رهگیری موفق شد درست به هدف خود اصابت کند و حتی بالگرد های رژیم هم که تصاویر آن منتشر شد نتوانستند پهپاد را ساقط کنند و صرفا آن را تا مسیری مشایعت کردند که همین هم دستمایه شوخی های ضدصهیونیستی کاربران شبکه های اجتماعی شد.
 
به نظر می رسد اقدام حزب الله با اهداف متعددی انجام شده است. نخست اینکه موفق شده بعد از اقدامات صهیونیست ها در ترور فرماندهان ارشد این گروه نسبت به بازسازی و بازیابی و قطعا باز آرایی تشکیلاتی خود اقدام کند.
 
پیام حمله پهپادی به خانه نتانیاهو/ حذف جلاد در دستور کار مقاومت قرار گرفت؟
 
همچنین حزب الله این پیام را به صهیونیست ها داد که قادر است مقامات این رژیم را حتی تا اتاق خوابشان تعقیب کند و در صورت لزوم نسبت به مجازات آن ها اقدام کند.
 
حزب الله البته در عملیات امروز مشخصا قصد حذف نتانیاهو را نداشته است که اگر اینگونه بود عملیات را در نیمه شب انجام می داد نه در روشنی هوا که قطعا هم سامانه های پدافندی و هم چشم غیر مسلح قادر به مشاهده پهپاد است و علاوه بر این احتمال حضور نتانیاهو در خانه نزدیک به صفر است.
 
از سوی دیگر حزب الله با انجام دومین عملیات پهپادی موفق بعد از هدف قرار دادن مقر تیپ گولانی که ده ها صهیونیست را به هلاکت رساند نشان داد که در عملیات پهپادی به یک توانمندی جدیدی دست یافته و قصد دارد مبارزه با صهیونیست ها را وارد مرحله جدیدی شامل نبرد های پهپادی کند.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
چرا حزب‌الله قصد حذف نتانیاهو رو نداره؟
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات