دبیرکل جنبش انصارالله:

آمریکا در جنایت شریک رژیم صهیونیستی است

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی ضمن تمجید از نقش مؤثر شهید هاشم صفی‌الدین در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که هدف دشمن برای تضعیف روحیه امت و مجاهدان با ترور رهبران، هرگز محقق نمی‌ شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۷۰۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ 24 October 2024
|
348 بازدید
آمریکا در جنایت شریک رژیم صهیونیستی است
 
به گزارش «تابناک» به نقل از مهر؛ المسیره اعلام کرد، دبیرکل جنبش انصار الله یمن طی سخنرانی درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و لبنان گفت: نقش رئیس شورای اجرایی حزب الله، مجاهد بزرگ و عالم شهید سید هاشم صفی الدین رضی الله عنه بزرگ و تأثیرگذار بود. نقش جهادی شهید صفی الدین با توجه به ایمان، آگاهی، بصیرت، علم و عزم والا و همت بلند ایشان، ممتاز بود.
 
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: یکی از اهداف دشمن جنایتکار صهیونیستی از هدف قرار دادن رهبران مجاهد، شکستن روحیه امت و رزمندگان است. نفرت، دشمن صهیونیستی را از درک حقایق تاریخی کور کرده است و او را به ادامه راه جنایتکارانه خود سوق می دهد.
 
وی تصریح کرد: واقعیت جبهه های پشتیبانی و جهاد، تداوم حمل پرچم مقاومت با آگاهی، درک، بصیرت، استواری و ایمان است. همه جبهه‌های پشتیبانی در تقابل شدید با دشمنان، با استواری، یقین، استحکام موقعیت و انسجام، شهدایی را تقدیم می کنند. جبهه غزه نیز با وجود شرایط بسیار دشوار در سطح امکانات و توانمندی‌ها، بیش از یک سال استوار و منسجم باقی مانده و با اثرگذاری بیشتر در حال مقاومت علیه دشمن است.
 
الحوثی ادامه داد: جبهه لبنان با شدیدترین رویارویی مواجه است و دشمن صهیونیستی هنوز نتوانسته است برخی روستاها را در خط مقدم جبهه کنترل کند. استواری، ثبات و رشادت مجاهدان در جبهه لبنان در این مرحله حتی بیشتر از جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ است.
 
رهبر انصارالله تأکید کرد: علیرغم فشارهای وارده بر جبهه یمن به دلیل تجاوزات آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس، این جبهه همچنان به حمایت و پشتیبانی از مقاومت غزه ادامه می‌دهد و در مقابل هیچ فشاری تسلیم نشده و عقب نشینی نکرده است. جبهه عراق نیز موضع خود را ارتقا داده و به دنبال تحقق هدفهای بزرگتر است. این وظیفه همه امت به ویژه کشورهای عربی است که از غزه و لبنان همه جانبه حمایت کنند و موضع آنها در جبهه های پشتیبانی، مثبت و تکمیل‌کننده باشد. با وجود استواری و رشادت بیش از یکساله جبهه های پشتیبانی، برخی‌ها با ناامیدی و برخی دیگر با خنجر زدن از پشت و شماتت در قبال تحولات موضع‌گیری می‌کنند. 
 
وی خاطرنشان کرد: اقدام دشمن صهیونیستی به نسل کشی و هدف قرار دادن کودکان و زنان، دستاورد نظامی نیست. دشمن صهیونیستی در سطح دستاوردهای نظامی شکست خورده است و شکست آن در غزه، لبنان و همه جبهه ها آشکار است. آمریکایی در جنایت و در شکست با اسرائیل شریک است.
 
الحوثی اظهار داشت: به نفع مسلمانان است که با جدیت تمام بایستند و از جبهه‌های استواری و ثبات حمایت کنند. آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس همه انبارهای تسلیحات خود را به روی دشمن اسرائیلی باز کرده اند، در حالی که اعراب همچنان بی‌تفاوت هستند.
 
دبیرکل انصارالله ادامه داد: جنایت صهیونیست ها به شدت هولناک و وحشیانه است و مردم غزه را هدف انواع نسل کشی قرار می دهند. دشمن صهیونیستی در حال انجام جنایت کوچاندن اجباری و نسل کشی در شمال نوار غزه است.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات