سناریوی عجیب یک کودک‌ربایی مرموز

تازه از بیمارستان به خانه آمده بودم و همسرم به سر کار رفته بود، در خانه تنها بودم که زنگ زدند. نوزادم بی‌قراری می‌کرد به همین خاطر مجبور شدم او را نیز در آغوش بگیرم و به جلوی در بروم. 2 مرد وقتی خود را مامور بهداشت معرفی کردند تصور نمی‌کردم دروغ بگویند. به آنان اعتماد کردم و کودکم را در اختیارشان گذاشتم تا کارت بهداشت وی را از داخل خانه بیاورم وقتی برگشتم هیچ اثری از آنان پیدا نکردم.
کد خبر: ۱۲۸۵۷۳
|
۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵ 02 November 2010
|
7728 بازدید
قدس: مردان مرموز، نقش مامور بهداشت را بازی کردند تا سناریوی کودک‌ربایی خود را به مرحله اجرا درآورند.

وقتی زنگ خانه زن جوان به صدا درآمد وی همراه کودک 3‌روزه‌اش پشت در رفت و وقتی متوجه شد ماموران بهداشت پشت در ایستاده‌اند آن را باز کرد.

مردان مرموز که خود را مامور بهداشت معرفی کردند با سوالات پیچیده قصد داشتند زن جوان را گمراه کنند.

کودک 3 روزه در دست‌های این مردان قرار گرفت تا مورد معاینه قرار گیرد. 2 مرد مرموز وقتی به مادر نوزاد گفتند که بچه‌اش از مشکلات تنفسی رنج می‌برد، زن جوان با عجله به خانه دوید تا کارت بهداشت نوزادش را بیاورد ولی وقتی دوباره به جلوی در خانه آمد اثری از 2 مامور و نوزادش ندید. همه جا را با پای برهنه زیر پا گذاشت. کوچه‌پس‌کوچه‌ها را می‌دوید تا نشانه‌ای از نوزادش پیدا کند ولی هیچ سرنخی نبود.

با مخابره این کودک‌ربایی مرموز ماموران پلیس شهرری وارد عمل شدند تا مردان کودک‌ربا را دستگیر کنند.

مادر جوان وقتی پیش روی بازپرس دانشور از شعبه هفتم بازپرسی دادسرای شهرری قرار گرفت، گفت: تازه از بیمارستان به خانه آمده بودم و همسرم به سر کار رفته بود، در خانه تنها بودم که زنگ زدند. نوزادم بی‌قراری می‌کرد به همین خاطر مجبور شدم او را نیز در آغوش بگیرم و به جلوی در بروم. 2 مرد وقتی خود را مامور بهداشت معرفی کردند تصور نمی‌کردم دروغ بگویند. به آنان اعتماد کردم و کودکم را در اختیارشان گذاشتم تا کارت بهداشت وی را از داخل خانه بیاورم وقتی برگشتم هیچ اثری از آنان پیدا نکردم.

با ادعاهای این زن، کارآگاهان وارد عمل شدند و در نخستین فرضیه یک کودک‌ربایی را پیش روی خود دیدند که هر لحظه امکان داشت گروگانگیران با خانواده نوزاد 3 روزه تماس بگیرند. در گام نخست ماموران آموزش‌های ویژه‌ای به مادر و پدر نوزاد دادند تا آمادگی برای تماس گروگانگیران داشته باشند. وقتی هیچ تماسی از سوی این مردان مامورنما گرفته نشد پلیس با بن‌بست اطلاعاتی روبه‌رو شد.

سرنخی در دست نبود. پلیس به جست‌وجوهای گام به گام دست زد تا شاید ردپای این گروگانگیران را در خلوتگاهی پیدا کند. همه منتظر تماس آدم‌ربایان برای پیشنهاد اخاذی بودند اما خبری نشد. همزمان با جست‌وجوهای پلیس قضایی، کارآگاهان گزارشی دریافت کردند که نشان می‌داد نوزادی در اطراف منطقه خزانه پیدا شده است که هیچ مشخصاتی ندارد.

با این گزارش نوزاد رها شده در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و مشخص شد وی همان نوزاد ربوده شده است. تحقیقات نشان می‌داد گروگانگیران پس از ربودن نوزاد 3روزه وقتی متوجه شده‌اند پلیس در تعقیب ردپایی از آنان است گروگان را رها کرده‌اند تا از دست ماموران فرار کنند.

بازپرس دانشور از شعبه 7 دادسرای شهرری با این فرضیه که گروگانگیران از مجرمان سابقه‌دار هستند خواست تا با ترسیم چهره فرضی متهمان در پلیس آگاهی راز این گروگانگیری مرموز فاش شود و مردان تبهکار دستگیر شوند.

این در حالی است که انگیزه ربودن کودک 3 روزه هنوز در هاله‌ای از ابهام است و ماموران در جست‌وجوی قدم به قدم تبهکاران کودک‌ربا هستند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟