پيامكي براي مشكلات شهري

کد خبر: ۱۳۰۱۱
|
۰۹ تير ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۴ 29 June 2008
|
3946 بازدید
شهروندان تهراني از طريق پيام کوتاه تلفن همراه خود يا پست الکترونيکي نيز مي‌توانند درخواست‌هاي خود را به مجموعه مديريت شهري منعکس کنند.

به گزارش معاونت فرهنگي اجتماعي مرکز نظارت همگاني شهرداري تهران (1888)، علي نيايي، معاون ارتباطات اين مرکز، با اعلام اين خبر گفت: اين مرکز به منظور دريافت و پيگيري سريعتر خواسته‌هاي شهروندان از مجموعه شهرداري تهران، از سال گذشته سرويس پيام کوتاه خود را راه‌اندازي کرد و در حال حاضر با توجه به حجم بالاي تماس‌هاي تلفني، به شهروندان پيشنهاد مي‌کند در صورتي که مايلند از ابزار سريعتري ديدگاه‌هاي خود را به اين مجموعه منعکس کنند، از سرويس پيام کوتاه به شماره 30001888 استفاده نمايند.

وي با اشاره به اين‌که پيگيري درخواست‌هاي طرح شده از طريق پيام کوتاه، تفاوتي با تماس‌هاي ثبت شده تلفني و ديگر ابزارهاي اين مرکز نخواهد داشت، خاطر نشان ساخت: پس از ارسال پيام از سوي شهروندان، واحد پردازش خبر اين مرکز با شماره تلفن شهروند تماس گرفته و اطلاعات خبر را تکميل مي‌نمايد.

وي افزود: شهرونداني که از طريق پيام کوتاه با اين مرکز ارتباط برقرار نمايند از همين طريق کد پيگيري پيام خود را نيز دريافت مي‌نمايند.

معاون ارتباطات مرکز 1888 همچنين اظهار داشت: شهروندان با اعلام آدرس پست الکترونيکي خود امکان دريافت کد پيگيري و در نهايت اطلاع از وضعيت رسيدگي به پيام‌هاي خود را فراهم مي‌سازند.

شايان ذکر است مرکز نظارت همگاني شهرداري تهران در حال حاضر از طريق تلفن 1888، صندوق هاي صوتي، سرويس پيام کوتاه به شماره 30001888، صندوق هاي انتقاد و پيشنهاد مستقر در مناطق، دورنگار، صندوق پستي، مراجعه حضوري به مرکز، جلسات ارتباط مستقيم با مديران ارشد و... درخواست و ديدگاه‌هاي شهروندان تهراني را در قالب شکايت، انتقاد، پيشنهاد و تقدير دريافت نموده و براي پيگيري، حل مشکل و انعکاس آن در برنامه‌ريزي و تصميم‌گيري‌هاي شهري به مراجع ذيربط ارجاع و مورد رسيدگي قرار مي‌دهد.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟