رازگشايي از جسد رها شده در باغ

زن جوان با مشاهده ما شروع به فرياد كرد. در همين موقع 2 نفر از دوستانم به زن جوان حمله‌ور شده و او را خفه كردند.پس از اطمينان از مرگ آن زن، اموالش را سرقت كرديم و بعد از يك روز، نيمه‌شب جسد را به يك باغ منتقل كرديم و متواري شديم.با ثبت اظهارات وي، همدستانش تحت تعقيب قرار گرفتند كه يكي از آنها دستگير شد.
کد خبر: ۱۳۰۶۷۰
|
۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۴ 14 November 2010
|
4949 بازدید
جام‌جام: مخفيگاه 4 مرد افغان كه به اتهام قتل زني جوان تحت تعقيب پليس استان تهران قرار داشتند شناسايي شد و 2 نفر از عاملان اين جنايت دستگير شدند.

متهمان كه همگي از اتباع افغان هستند، در پي ارتباط پنهاني با زني جوان، او را به ساختمان نيمه‌كاره در يكي از محله‌هاي شهر منتقل كرده و به قتل رسانده بودند.

اوايل خردادماه امسال مرد نگهبان وقتي وارد باغ كارفرمايش در يكي از محله‌هاي محمدشهر كرج شد، كنار يكي از درختان باغ، نايلوني مشكي‌رنگ را مشاهده كرد.

وي با مشكوك شدن به اوضاع به درخت نزديك شد و با ديدن پاي زني كه از نايلون بيرون زده بود، وحشت كرده و سراسيمه محل را ترك كرد.

او به سمت كلانتري محل به راه افتاد و ماموران را در جريان كشف جسد زني ناشناس در داخل باغ كارفرمايش قرار داد.

ماموران پس از شنيدن اظهارات مرد نگهبان، عازم محل حادثه شدند.

كشف جسد زن ناشناس

با حضور در محل معلوم شد جسد متعلق به زني است كه چند روز از زمان مرگ وي مي‌گذرد.

با گزارش اين جنايت به حسيني‌رازليقي، بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي كرج و با هماهنگي قضايي جسد زن جوان براي تشخيص هويت و علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.

با تشكيل پرونده‌اي در اين رابطه، تحقيقات كارآگاهان جنايي آگاهي استان تهران آغاز شد.

با شروع تحقيقات براي رازگشايي از اين جنايت، ماموران به بررسي پرونده‌هاي زنان گمشده پرداختند كه معلوم شد تصوير يكي از آنها به مقتول شباهت دارد.

بنابر اين ماموران از خانواده وي خواستند تا با حضور در پزشكي قانوني مقتول را شناسايي كنند كه به اين ترتيب هويت وي تاييد شد.

با مشخص شدن هويت مقتول، ماموران به تحقيق از خانواده‌اش پرداختند كه معلوم شد وي براي خريد از خانه‌اش در يكي از محله‌هاي شهر خارج شده و ديگر بازنگشته است. كارشناسان پزشكي قانوني نيز نظر دادند زن جوان بر اثر خفگي كشته شده است.

كشف تلفن همراه مقتول راز گشود

تحقيقات پليسي براي يافتن قاتل مرموز ادامه داشت تا اين‌كه اوايل آبان امسال ماموران اطلاع يافتند گوشي تلفن همراه مسروقه مقتول در اختيار يك مرد افغان قرار دارد.

بنابراين‌ وي شناسايي و براي ادامه تحقيقات به اداره جنايي آگاهي استان تهران منتقل شد و در بازجويي‌هاي پليسي ادعا كرد با مقتول آشنايي نداشته و گوشي تلفن همراه را از يكي از دوستانش امانت گرفته و از سرقتي بودن آن بي‌اطلاع است.

با ثبت اظهارات وي، دوست مرد افغان تحت تعقيب قرار گرفت و در يكي از محله‌هاي كرج دستگير شد.

اين متهم پس از انتقال به پليس آگاهي استان تهران در بازجويي، خود را بيگناه دانست تا عاقبت هفته گذشته راز مرگ زن جوان را فاش كرد.

اعتراف به حضور در محل جنايت

متهم پرونده در اظهاراتش به پليس گفت: يكي از دوستانم به نام حسين نگهبان يك ساختمان نيمه‌كاره در محمدشهر كرج بود و من همراه 2 نفر از دوستانم به ملاقات وي مي‌رفتيم.

وي افزود: در جريان اين رفت و آمدها پي برديم او با زني آشنا شده است. بنابر اين شب حادثه زن جوان را به اتاقك نگهباني دعوت كرد و ما هم آنجا حضور داشتيم.

متهم يادآور شد: زن جوان با مشاهده ما شروع به فرياد كرد. در همين موقع 2 نفر از دوستانم به زن جوان حمله‌ور شده و او را خفه كردند.پس از اطمينان از مرگ آن زن، اموالش را سرقت كرديم و بعد از يك روز، نيمه‌شب جسد را به يك باغ منتقل كرديم و متواري شديم.با ثبت اظهارات وي، همدستانش تحت تعقيب قرار گرفتند كه يكي از آنها دستگير شد.

در تحقيق از اين متهم نيز معلوم شد وي شب حادثه در ساختمان نيمه‌كاره حضور داشته و عاملان جنايت 2 هموطن وي بودند كه به طرز مرموزي ناپديد شده‌اند.

بنابراين گزارش، 2 متهم با قرار قانوني روانه زندان شدند. جستجو براي يافتن 2 افغان فراري كه زن جوان را به قتل رسانده‌اند، ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟