دانشگاه هنر در شیراز تاسیس می شود

به گزارش فارس حامد دهقانان چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای مطلوبی در زمینه‌های فرهنگی هنری در استان فارس وجود ندارد اما با راه‌اندازی دانشگاه هنر بسیاری از دغدغه‌های هنردوستان برطرف می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۳۴۰
|
۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹ 18 November 2010
|
6196 بازدید
|
۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: یکی از مصوبات هیئت دولت تأسیس دانشگاه هنر در شیراز است که به زودی شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

به گزارش فارس حامد دهقانان چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای مطلوبی در زمینه‌های فرهنگی هنری در استان فارس وجود ندارد اما با راه‌اندازی دانشگاه هنر بسیاری از دغدغه‌های هنردوستان برطرف می‌شود.

دهقانان خاطرنشان کرد: فارس دارای چهره‌ها و مفاخر ماندگاری است اما مدیران و خواص این استان از آنها بی‌خبر هستند.

وی با اشاره به اینکه باید اعتبار ویژه‌ای به امر فرهنگ و هنر در این استان اختصاص یابد، افزود: با تخصیص اعتبارات شاهد ارتقای فرهنگ و سرمایه‌های اجتماعی خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس تصریح کرد: برای طرح توسعه سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت تمهیداتی از سوی استانداری صورت گرفت و حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) به عضویت صندوق حرم‌های مطهر بعد از حرم‌های آستان قدس رضوی، حضرت معصومه‌ (ع) و عبدالعظیم حسینی‌ (ع) قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: گرفتن مجوز فروش اوراق مشارکت دولت برای تأمین منابع مالی، تعامل مدیران، به‌ کارگیری از ظرفیت‌های این استان و برپایی جشنواره ملی امین ولایت در قالب رشته‌های فرهنگی و هنری برای تبلیغ سومین حرم اهل بیت (ع) از جمله برنامه‌هایی بوده که برای توسعه حرم مطهر در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با تأکید بر اینکه برای توسعه هنر باید از شیراززدگی پرهیز کرد و به سوی شهرستان‌ها گام برداشت‌‍، اضافه کرد: برای طرح جایزه‌ ادبی شیراز، اعتباری افزون بر 5 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است و در این طرح به معرفی فرهنگ و هنر اسلامی پرداخته می‌شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Sweden
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
خوشحالم كه بالاخره يكي از شخصيت هاي وقت تاكيد كرد براي توسعه بايد از مركز زدگي پرهيز كرد. نه تنها فارس به داشتن آباده و كازرون و فيروزآباد و ممسني و ني ريز و استخر با تاريخ غني شان بايد از مركز زدگي پرهيزكند، كه شايد تمام استان ها بايد دست به اين حركات بزنند. اين كاري است كه دهه هاست در اروپا مرسوم است و هر كسي افتخارات و تاريخ ديار خودش را مي داند و به آن مي بالد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
" برای طرح جایزه‌ ادبی شیراز، اعتباری افزون بر 5 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است"


500 میلیون تومان واقعا پوله برای یک جایزه بین المللی؟!
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟