توطئه خونين زن آرايشگر

رامین مدتی پیش از دخترم خواستگاری کرده بود ولی شوهرم با این ازدواج مخالف بود. من هم که از شوهر بداخلاقم بشدت متنفر بودم، به همراه رامین نقشه قتل همسرم را طراحی کردم و آن را به مرحله اجرا در آوردیم. من سال‌ها پس از ازدواج با شوهرم فهمیدم وی افغانی است به همین‌خاطر از وی متنفر بودم.
کد خبر: ۱۳۴۵۵۹
|
۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۵ 06 December 2010
|
10563 بازدید
وطن امروز: راز جنایت خانوادگی مرد افغانی با کنجکاوی زن همسایه فاش شد.

11 خرداد امسال زنی به کلانتری 206 بخش بومهن مراجعه کرد و مدعی شد که همسرش از 2 روز پیش ناپدید شده و خبری از وی ندارد. در حالی که تحقیقات پلیس برای پیدا کردن سرنخی از سرنوشت خدارحم 55 ساله آغاز شده بود یکی از همسایه‌های این زن با پلیس تماس گرفت و مدعی شد که روز قتل، همسر خدارحم را دیده است که به همراه 3 نفر دیگر، پتويي دور جسد پيچيده‌اند و داخل خودرو انداخته‌ و از خانه خارج شده‌اند.

وقتی این ادعاها از سوی یکی دیگر از همسایه‌ها تایید شد، همسر خدارحم به نام ناهید به عنوان مظنون در قتل خدارحم بازداشت شد و در نخستین مرحله از تحقیقات پرده از راز قتل همسرش برداشت.

این زن گفت: همسرم با ازدواج دخترش با پسر مورد علاقه‌اش مخالف بود و من و دخترم با همدستی خواستگار سمج، شوهرم را به قتل رسانده‌ا‌یم.

ناهید گفت: رامین مدتی پیش از دخترم خواستگاری کرده بود ولی شوهرم با این ازدواج مخالف بود. من هم که از شوهر بداخلاقم بشدت متنفر بودم، به همراه رامین نقشه قتل همسرم را طراحی کردم و آن را به مرحله اجرا در آوردیم. من سال‌ها پس از ازدواج با شوهرم فهمیدم وی افغانی است به همین‌خاطر از وی متنفر بودم.

وی افزود: روز حادثه وقتی رامین وارد خانه شد، من و بچه‌هایم به آرایشگاه محل کارم رفتیم تا شاهد قتل نباشیم و بعد از آن، به همراه دخترم و رامین، جسد را داخل خودرو گذاشتیم.

ناهید گفت: بدرفتاری و فحاشی‌های شوهرم باعث شده بود که یک بار دست به خودکشی بزنم و همچنین دختر و پسرم همیشه به فکر خودکشی باشند.

بعد از اظهارات ناهید، رامین و سحر (دختر ناهید) هم دستگیر شدند و رامین در اعترافات خود گفت: روز حادثه ناهید با من تماس گرفت و از من خواست نقشه قتل را عملی کنم. وقتی وارد خانه شدم، خدارحم را که به خاطر قرص‌های خواب‌آوری که ناهید به او داده بود، در خواب عمیقی فرو رفته بود با شلیک گلوله به قتل رساندم.

وی ادامه داد: بعد از قتل، جسد را به جاده‌ای بیرون از بومهن بردم و کنار چاه فاضلابی که از قبل مقداری هیزم آنجا گذاشته بودم، انداختم و بعد از این‌که 12 لیتر بنزین روی آن ریختم، جسد را به آتش کشیدم.

با ادعاهای متهمان پرونده، قرار مجرمیت رامین به اتهام مباشرت در قتل عمدی خدارحم معروف به حسین و ارتباط نامشروع با دختر مقتول و ناهید و سحر به اتهام معاونت در قتل صادر و پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا در آینده مورد رسیدگی قرار گیرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟