پژوهشگر سرشناس مصری:

تلفات آمریکا در عراق و افغانستان به یک میلیون کشته و زخمی رسید

وی در ادامه نوشت: ارتش آمریکا شکست خورده و ناتوان شده و دیگر توانایی حمله یا لشکرکشی به کشور دیگری را ندارد؛ یعنی نمی تواند هیچ کشور اسلامی دیگری مانند یمن، پاکستان، سودان یا ایران را تهدید کند و این تهدیدات، تنها در حد حرف بوده و غیر واقعی است، زیرا استخوان ارتش آمریکا در عراق و افغانستان شکسته است...
کد خبر: ۱۳۴۶۴۹
|
۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۱ 06 December 2010
|
10919 بازدید
«عامر عبدالمنعم»، نویسنده و پژوهشگر سرشناس مصری و سردبیر پایگاه خبری «العرب نیوز» در گزارشی که در آن سخن از سقوط «امپراتوری آمریکا» در آینده نزدیک به میان آورد، درباره تلفات جانی ارتش آمریکا در جنگ عراق و افغانستان آمار جدیدی داد.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، این نویسنده مصری ادامه گزارش خود را در مقاله ای دو بخشی منتشر کرد و نوشت: می خواهیم رسوایی گاو ذبح شده ـ آمریکا ـ به دست دستان نحیف و ضعیف فرزندان این امت در دو کشور فقیر را که قدرت و توانایی بسیار کمی دارند، فاش کنیم.

وی در ادامه نوشت: ارتش آمریکا شکست خورده و ناتوان شده و دیگر توانایی حمله یا لشکرکشی به کشور دیگری را ندارد؛ یعنی نمی تواند هیچ کشور اسلامی دیگری مانند یمن، پاکستان، سودان یا ایران را تهدید کند و این تهدیدات، تنها در حد حرف بوده و غیر واقعی است، زیرا استخوان ارتش آمریکا در عراق و افغانستان شکسته است. از همین روی، نمی تواند وارد جنگ جدیدی شود. ارتش این امپراتوری در سرزمین دجله و فرات و روستاهای افغان پاره پاره شده است.



«عامر عبدالمنعم» همچنین نوشت: ارقام و آماری که در دست داریم، نشان می دهد جنگ ارتش آمریکا در عراق و افغانستان خونبارترین جنگ از آغاز تأسیس کشور ایالات متحده آمریکا تا به امروز است. آمریکا در جنگ عراق و افغانستان، بیش از ششصد هزار عدد از تجهیزات نظامی خود از جمله خودرو، نفربر، تانک، بالگرد و غیره را از دست داد و بیش از یک میلیون سرباز این ارتش در این دو کشور کشته و زخمی شدند و یا از بیماری های روحی و روانی رنج می برند.

این نویسنده مصری در ادامه نوشت: شاید این آمار برای برخی افراد نادرست به نظر آید و موجب تعجب آنان شود و آنها را غافلگیر کند، اما اگر تحقیق و پژوهشی جدی در این زمینه انجام گیرد، درستی و دقت آن برای هر فردی اثبات خواهد شد.

بنده این آمار، ارقام و اطلاعات را از مراکز رسمی و تصمیم گیرنده در آمریکا مانند وزارت دفاع ـ پنتاگون ـ کنگره و دیگر مؤسسات و مراکز رسمی به دست آورده ام.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟