مسافر دربستي ترفند زوج زورگير

در تحقيقات به‌عمل آمده از شاکي مشخص شد وي روز حادثه در حال کار با خودروي مسافربري خود بوده که در يکي از خيابان‌هاي شهر کرمانشاه خانمي حدودا 20 ساله با پيشنهاد کرايه چند برابر مقدار معمول، خودرو را به‌صورت دربست کرايه مي‌نمايد.
کد خبر: ۱۴۳۰۹۲
|
۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۴ 18 January 2011
|
4583 بازدید
تهران امروز: زن و مرد مسافرنما که پس از کرايه خودروهاي مسافربر، اقدام به زورگيري و سرقت اموال رانندگان مي‌نمودند دستگير و به 50 فقره زورگيري اعتراف کردند.

به گفته سردار «کشوري» فرمانده انتظامي استان کرمانشاه در پي وصول يک‌فقره پرونده از کلانتري 14 کرمانشاه به آگاهي انتظامي استان مبني بر سرقت و زورگيري از راننده يک‌دستگاه خودروي مسافربر، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران شعبه پنجم اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي انتظامي استان قرار گرفت.

در تحقيقات به‌عمل آمده از شاکي مشخص شد وي روز حادثه در حال کار با خودروي مسافربري خود بوده که در يکي از خيابان‌هاي شهر کرمانشاه خانمي حدودا 20 ساله با پيشنهاد کرايه چند برابر مقدار معمول، خودرو را به‌صورت دربست کرايه مي‌نمايد.

بنا به اظهار مالباخته پس از کرايه خودرو و بعد از مدتي پرسه زدن در سطح شهر، زن جوان از راننده درخواست مي‌نمايد وي را به در يکي از بيمارستان‌هاي شهر کرمانشاه در يکي از مناطق حاشيه‌اي شهر برساند، اما با رسيدن به مقصد، مردي جوان در حالي که صورت خود را پوشانده بوده، با تهديد چاقو و با ضرب و شتم، گوشي تلفن همراه وي را به‌سرقت برده و به‌همراه زن مسافر متواري مي‌شوند.

پس از وصول پرونده به آگاهي انتظامي استان و با توجه به اينکه قبلا نيز پرونده‌هاي مشابهي در اين رابطه به آگاهي واصل شده بود، با کار اطلاعاتي حساب شده و به‌کارگيري منابع خبري، زن و مرد زورگير شناسايي شده و با همکاري يکي از مالباختگان، زن مسافرنما توسط ماموران کلانتري 14 کرمانشاه دستگير و به آگاهي انتقال داده شدند.

متهم که در تحقيقات اوليه منکر هرگونه سرقت بود، در ادامه بازجويي‌ها به چندين فقره سرقت و زورگيري با همکاري متهم فراري اعتراف کرد و با راهنمايي‌هاي وي متهم فراري نيز دستگير و به آگاهي انتقال داده شد.

متهمان در تحقيقات و بازجويي‌هاي فني و تخصصي به‌عمل آمده در آگاهي تاکنون به 50 فقره سرقت و زورگيري با همکاري 2نفر ديگر از همدستان‌شان اعتراف کرده‌اند که با پيگيري‌هاي به‌عمل آمده مشخص شد 2 همدست ديگر متهمان نيز هم‌اکنون در زندان بسر مي‌برند که با هماهنگي به‌عمل آمده 2‌متهم جهت تحقيقات بيشتر تحويل آگاهي شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟