طناب دار در انتظار مرد دوزنه

سال 82 با عشق و علاقه فراوان با شهناز ازدواج كرده و صاحب دو فرزند 5 و 2 ساله شديم. تا اينكه در جريان مصرف ماده مخدر «شيشه» با زن جواني به نام «الهام» آشنا شده و او را به عقد موقتم درآوردم. اما وقتي «شهناز» از موضوع باخبر شد، جنجال به‌پا كرد.
کد خبر: ۱۴۴۱۰۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۶ 24 January 2011
|
9083 بازدید
ایران: بر‌اساس اوراق پرونده، رسيدگي به اين جنايت تلخ از سوم مرداد 87 هنگامي آغاز شد كه مرد جواني در تماس تلفني با مأموران كلانتري 142 از خودكشي همسرش خبر داد.

مأموران پس از ورود به آپارتمان در محله شهران با پيكر بي‌جان «شهناز» روبه‌رو شدند. چند بسته قرص نيز كنار جسد به چشم مي‌خورد، اما شيشه‌هاي شكسته حكايت از درگيري شديد قبل از حادثه داشت.

از سوي ديگر در تحقيقات ويژه جنايي هم مشخص شد قرباني به دنبال افشاي ماجراي ازدواج دوم شوهرش، با وي درگيري داشته و سرانجام پذيرفته بود در كنار هوويش زندگي كند.

پس از انتقال جسد به پزشكي قانوني و اعلام نظريه پزشكي قانوني، مسير تحقيقات تغيير كرد، چرا كه بازپرس و كارآگاهان جنايي با اطمينان از اين‌كه «شهناز» به قتل رسيده است، بازجويي از همسر وي را دوباره آغاز كردند و او سرانجام به جنايت اعتراف كرد.

در جلسه محاكمه ديروز كه در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي «نورالله عزيزمحمدي» و با حضور 4 قاضي مستشار برگزار شد، پس از اظهارات نماينده دادستان، مادر مقتول با بيان اينكه حاضر به پرداخت سهم ديه 2 نوه خردسالش است، خواستار اشد مجازات -
قصاص - داماد جنايتكار شد.

سپس «اميد» - 29 ساله - در دفاع از خود گفت: «سال 82 با عشق و علاقه فراوان با شهناز ازدواج كرده و صاحب دو فرزند 5 و 2 ساله شديم. تا اينكه در جريان مصرف ماده مخدر «شيشه» با زن جواني به نام «الهام» آشنا شده و او را به عقد موقتم درآوردم. اما وقتي «شهناز» از موضوع باخبر شد، جنجال به‌پا كرد. حتي به كلانتري رفت و شكايت كرد. با اين حال وقتي شنيد حاضر به جدايي از همسر دومم نيستم، از سر ناچاري و به خاطر دو فرزندمان حاضر شد در خانه هوويش زندگي كند. اما متأسفانه درگيري همسرانم پايان نداشت.

شب حادثه نيز پس از مشاجره طولاني كنترلم را از دست داده و او را كشتم!

پس از آخرين دفاعيات مرد جنايتكار، هيأت قضايي دادگاه وارد شور شده و به اتفاق آرا متهم را به قصاص نفس - اعدام - محكوم كردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟