ماشين دزدي به شيوه اليورتويست

به دنبال اين اعتراف‌ها دو سارق حرفه‌اي نيز دستگير شدند. آنها با اعتراف به 27 فقره سرقت خودرو در «كرج» گفتند: از آنجا كه تابلو شده‌ بوديم به شناسايي كودكان خياباني پرداخته و پس از آموزش‌هاي لازم از آنها براي سرقت استفاده مي‌كرديم.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۵ 06 February 2011
|
3918 بازدید
ایران: دو سارق حرفه‌اي كه به سبك فيلم اليورتوئيست، از كودكان خياباني براي سرقت خودرو استفاده مي‌كردند به دام افتادند.

از چندي قبل همزمان با اعلام سرقت چند خودرو در فرديس، محمد شهر و مشكين‌ دشت كرج، گروهي از مأموران تحقيق براي شناسايي و دستگيري سارقان را آغاز كردند.

مأموران در جريان تحقيقات ردپاي دو پسر نوجوان را در اين سرقت‌ها به دست آورده و با كمك شاهدان به چهره‌نگاري از آنان پرداختند. در ادامه گروهي از مأموران كلانتري 29 مشكين‌دشت در جريان گشت‌هاي نامحسوس، به دو پسربچه در خودروي پرايدي مشكوك شدند. آنها پس از بررسي شماره پلاك خودرو دريافتند، خودرو دو ساعت قبل سرقت شده است. دو پسربچه پس از دستگيري و در نخستين بازجويي‌ها به سرقت خودروي «پرايد» از محله فرديس اعتراف كردند.

پسران 13 ساله در ادامه به مأموران گفتند: يك ماه قبل با دو سارق سابقه‌دار به نام‌هاي «پيمان» و «حامد» آشنا شدند. آنها پس از آموزش‌هاي لازم سرقت و رانندگي، از ما خواستند برايشان ماشين بدزديم. براي هر ماشين هم 100 هزار تومان دستمزد مي‌پرداختند.

به دنبال اين اعتراف‌ها دو سارق حرفه‌اي نيز دستگير شدند. آنها با اعتراف به 27 فقره سرقت خودرو در «كرج» گفتند: از آنجا كه تابلو شده‌ بوديم به شناسايي كودكان خياباني پرداخته و پس از آموزش‌هاي لازم از آنها براي سرقت استفاده مي‌كرديم. هم‌اكنون تحقيقات تخصصي براي شناسايي و دستگيري ديگر اعضاي باند ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟