5 پلیس قلابی در ایستگاه آخر

پس از اينکه پلیس‌های قلابی متوجه تراول چک‌هاي وي مي‌شوند، با بزرگنمایي تخلفات وي تحت عنوان مامور، کيف او را گرفته و متواري مي‌شوند. اين گزارش حاکي است، راننده که پس از سرقت تراول‌ها و مدارک شوکه شده بود سرآسيمه با پليس 110 تماس گرفته و ماجراي سرقت را به پليس اطلاع داد.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۴ 08 February 2011
|
3610 بازدید
وطن امروز: 5 پلیس قلابی که با شیوه تکراری و قدیمی به اخاذی از طعمه‌هایشان دست می‌زدند، از سوی پلیس بازداشت شدند. در اجراي طرح ايست و بازرسي، ماموران انتظامي كلانتري 22 مهرشهر کرج به سرنشينان يک خودروی پرايد كه لباس پليس به تن داشتند مشكوك شدند و با متوقف کردن خودرو، راننده را با لباس سربازي و سرنشين آن را با لباس پليس و درجه گروهبان يكمي دستگير کردند. در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه آنها هيچگونه فعاليتي در نيروي انتظامي نداشته و فقط لباس‌ها را برای اخاذي و ترساندن كارگران ساختماني استفاده مي‌کردند.

بنابر اين گزارش، راننده يک تريلي حامل بار که از يکي از شهرهاي جنوبي به سوي شهرک صنعتي صفادشت در حال حرکت بود برای نقد کردن چکي به مبلغ 20 ميليون ريال به بانک مراجعه کرد و سپس قصد خروج از شهر را داشت غافل از اينکه گروهي رفت و آمد او را کنترل مي‌کردند. راننده تريلي پس از دور زدن ميدان اصلي شهر متوجه يک خودروي زانتيا مي‌شود که سرنشينان آن با دادن علامت، قصد متوقف کردن خودرو را داشتند و از او مي‌خواهند که تريلي را به حاشيه خيابان کشانده که پس از توقف درخواست مدارک شناسايي مي‌کنند.

در ادامه، پس از اينکه پلیس‌های قلابی متوجه تراول چک‌هاي وي مي‌شوند، با بزرگنمایي تخلفات وي تحت عنوان مامور، کيف او را گرفته و متواري مي‌شوند. اين گزارش حاکي است، راننده که پس از سرقت تراول‌ها و مدارک شوکه شده بود سرآسيمه با پليس 110 تماس گرفته و ماجراي سرقت را به پليس اطلاع داد.

با استفاده از تصوير چهره‌نگاري شده از دزدان، يکي از آنها که از طايفه فيوج بوده شناسايي و محل پاتوق‌هاي وي تحت کنترل قرار گرفت که سرانجام ماموران با هماهنگي مقام قضایي با ورود به مخفيگاه سارق اخاذ، او را دستگير کردند.

در بازجویي‌هاي صورت گرفته توسط پليس، متهم به 4 اخاذي تحت عنوان پليس قلابي در ملارد و شهريار اعتراف کرده و محل اختفاي همدستان سارق اخاذ در ملارد مورد شناسایي قرار گرفت و هر 2 متهم دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟