خودكشي از جنايت خبر مي‌داد

2 روز قبل به خاطر اختلاف‌هاي شديد خانوادگي، بين من و همسرم مشاجره تندي در گرفت و ناگهان از شدت عصبانيت ضربه محكمي به سرش زدم. وقتي بي‌هوش روي زمين افتاد خفه‌اش كرده و جسد را زير تخت مخفي كردم. بعد هم تصميم به خودكشي گرفتم كه موفق نشدم.
کد خبر: ۱۴۹۸۴۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۸ 23 February 2011
|
2947 بازدید
ایران: راز جسد پنهان در خانه پس از 2 روز همزمان با خودكشي ناكام مرد جنايتكار و تيزهوشي كارآگاهان پليس فاش شد.

ساعت 11 صبح شنبه- 30 اسفند- مرد جوان خشمگيني خود را به طبقه سوم ساختمان نيمه‌كاره‌اي در رضوان‌شهر گيلان رساند و با داد و فرياد ادعا كرد قصد دارد براي پايان دادن به زندگي‌اش خود را پائين بيندازد. اهالي محل با مشاهده اين صحنه بلافاصله با پليس تماس گرفتند و دقايقي بعد هم تيمي از مأموران همراه نيروهاي امدادي خود را به ساختمان نيمه‌كاره رساندند.

مردجوان با مشاهده مأموران مدعي شد به خاطر مشكلات خانوادگي قصد خودكشي دارد.در حالي كه تلاش‌هاي روانكاوانه براي انصراف مرد جوان از خودكشي ادامه داشت تيم ديگر مأموران با شناسايي هويت – عليرضا 35ساله- بلافاصله راهي خانه‌اش شدند تا همسرش را به محل حادثه منتقل كنند. اما آنها هرچه در زدند جوابي نشنيدند.

از سوي ديگر پس از 2 ساعت تلاش، مأموران پليس آگاهي عليرضا را از تصميم‌اش منصرف كرده و او را به پائين انتقال دادند. كارآگاهان كه به اظهارات متناقض مرد جوان مشكوك شده بودند دوباره راهي خانه‌اش شده و با دستور قضايي به جست‌وجو پرداختند. آنها دقايقي بعد و در كمال ناباوري جسد ملحفه‌پيچ همسر 30 ساله صاحبخانه را زير تخت ديدند.

عليرضا كه راز جنايت را فاش شده مي‌ديد در جريان بازجويي ها لب به اعتراف گشود و گفت: 2 روز قبل به خاطر اختلاف‌هاي شديد خانوادگي، بين من و همسرم مشاجره تندي در گرفت و ناگهان از شدت عصبانيت ضربه محكمي به سرش زدم. وقتي بي‌هوش روي زمين افتاد خفه‌اش كرده و جسد را زير تخت مخفي كردم. بعد هم تصميم به خودكشي گرفتم كه موفق نشدم.

سرهنگ عبادالله كريمي- رئيس پليس آگاهي استان گيلان- در اين باره به خبرنگار ما گفت: متهم صبح شنبه با خوردن مقداري قرص و رساندن خود به بالاي ساختماني قصد خودكشي داشت كه با اقدام سريع پليس ناكام ماند و راز جنايت فاش شد. هم‌اكنون كارآگاهان پليس آگاهي رضوان‌شهر سرگرم تحقيق و بازجويي از متهم براي كشف انگيزه جنايت هستند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟