مرگ مشكوك در ارتفاع 30 متري

اين فرمانده آتش‌نشاني با بيان اينكه احتمال دارد اين شخص هنگام كار سكته كرده باشد، تاكيد كرد تعيين علت اصلي مرگ وي با پزشكي قانوني است.
کد خبر: ۱۵۰۱۲۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴ 24 February 2011
|
3834 بازدید
|
۲
قدس: مرگ مشكوك اپراتور يك جرثقيل در ارتفاع 30متري باعث تشكيل يك پرونده جنايي شد.

در اين حادثه كه ساعت 19:42 سه‌شنبه شب رخ داد، اپراتور يك دستگاه جرثقيل در ارتفاع 30 متري در اتاقك جرثقيل بيهوش شده و در اتاقك هم باز نمي‌شد. با درخواست كمك از آتش‌نشاني، ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران بي‌درنگ آتش‌نشانان ايستگاه‌هاي 68 و 69 را همراه با گروه نجات 8 و تجهيزات لازم روانه محل اعلام شده كرد.

محمد مقصودي رييس ايستگاه‌هاي 68 و69 درباره اين حادثه گفت: «آتش‌نشانان و نجاتگران با انجام عمليات امداد و نجات كه با توجه به ارتفاع با دشواري انجام شد، اپراتور 55 ساله را از درون اتاقك جرثقيل خارج و به پايين منتقل كردند.»

وي افزود: «با توجه به ارتفاع كه اجراي عمليات را دشوار كرده بود، آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از سبد متحرك نردبان، تجهيزات ويژه نجات را به جرثقيل منتقل كردند و پس از باز كردن در اتاقك جرثقيل يكي از امدادگران اورژانس با انجام معاينات لازم مرگ او را اعلام كرد.»

وي گفت: «آتش‌نشانان جسم بي‌جان اپراتور جرثقيل را با استفاده از سبد نردبان به پايين منتقل كردند.»

اين فرمانده آتش‌نشاني با بيان اينكه احتمال دارد اين شخص هنگام كار سكته كرده باشد، تاكيد كرد تعيين علت اصلي مرگ وي با پزشكي قانوني است.

  
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
مجنونی تابناک ! یارو سکته کرده کجاش مشکوکه!
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟