ماجرای کتک‌کاری دو خانم همکار!

زن كتك خورده براي تشخيص آسيب‌ديدگي‌هاي احتمالي و گرفتن طول درمان به پزشك قانوني معرفي شده اما با وجود فرستادن احضاريه براي زن ضارب، او هنوز براي اداي توضيحات و دفاع از خود به دادسرا نيامده است.
کد خبر: ۱۵۱۷۷۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۹ 05 March 2011
|
14008 بازدید
تهران امروز: اگر فكر مي‌كنيد خشونت و با مشت توي چشم كسي زدن فقط مختص آقايان است، در اشتباهيد چرا كه خبر رسيده كه خانم فروشنده‌اي در يك مغازه مانتوفروشي در درگيري با همكار خانم ديگرش آنقدر حرفه‌اي اين كار را انجام داده و پاي چشم او را سياه كرده است كه آقايان بايد بروند و لنگ بيندازند!

زن فروشنده كتك خورده يكراست به اين دادسرا آمده و از زني كه او را به اين روز انداخته شكايت كرده است.

زن در حالي كه پاي چشمش كبود شده و ورم كرده است، چنين گفته كه مدت 6 سال است كه در يك فروشگاه مانتوفروشي كار مي‌كندو در مورد زن همكارش كه ظاهرا سابقه بيشتري هم در زمينه كار در آن مانتوفروشي دارد اظهار داشته كه آن خانم ظاهرا بدجوري با شوهرش مشكل و درگيري دارد و اكثرا با اعصابي خرد و خراب سر كار مي‌آيد و انگار چون زورش به شوهرش نمي‌رسد(! )دق و دلي‌هايش را سر همكاران تازه‌كار يا كم‌سابقه‌ترش خالي مي‌كند. مثلا توقع دارد همه بيش از آنكه به ديگران و حتي صاحب مانتوفروشي احترام مي‌گذارند به او احترام بگذارند.حتي دو، سه بار قبل از اين درگيري به او گير داده كه چرا او عادت دارد كه اول به كارفرما سلام مي‌كند و بعد براي سلام و عليك و احوالپرسي سراغ او مي‌آيد!

زن كتك خورده براي تشخيص آسيب‌ديدگي‌هاي احتمالي و گرفتن طول درمان به پزشك قانوني معرفي شده اما با وجود فرستادن احضاريه براي زن ضارب، او هنوز براي اداي توضيحات و دفاع از خود به دادسرا نيامده است.

بازپرس علت اين حادثه منجر به درگيري را احتمالا ترس آن زن براي از دست دادن موقعيت شغلي‌اش در آن فروشگاه و تلاش براي حفظ موقعيت شغلي‌اش مي‌داند و مي‌گويد اگر اين بار زن مذكور با پاي خودش به دادسرا نيايد و توضيح ندهد كه چرا با مشت توي چشم همكارش زده است و آن زن بيچاره را به اين روز انداخته، برايش حكم جلب صادر خواهد كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟