ملاقات با ابلیس در کمینگاه پلیس

این مرد شیطان‌صفت در ادامه افزود: «با توجه به اینکه خودرویم پراید است و ظاهرم نشان نمی‌داد چه نیتی می‌توانم داشته باشم بیشتر زنان اعتماد می‌کردند، من بیشتر اوقات در مسیرهای عباس‌آباد، مطهری و شهرک قدس تردد داشتم و همه طعمه‌هایم در این مسیر بودند».
کد خبر: ۱۵۲۶۹۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۴ 09 March 2011
|
4241 بازدید
|
۴
وطن امروز: زن جوان با تیزهوشی، مرد ابلیس را به محل قرار کشاند تا در محاصره پلیس گرفتار شود.

این مرد سوار بر پراید سبزرنگ زنان تنها را به بهانه مسافرکشی شکار و با تهدید چاقو تسلیم نیت شوم خود می‌کرد. چندی پیش زن جوانی با مراجعه به کلانتری 190 مجیدیه از راز یک ابلیس که به بهانه مسافرکشی وی را شکار کرده بود پرده برداشت و گفت: «در میدان ملت برای رفتن به میدان رسالت سوار خودروی پراید سبزرنگی شدم. در میانه راه بودیم که ناگهان راننده ایستاد و با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و همان جا رهایم کرد.

وی افزود: من که بسیار ناراحت و عصبانی شده بودم برای اینکه وی توسط پلیس دستگیر شود شماره تلفن همراهم را به او دادم. در حالی که هیچ سرنخی از مرد ابلیس نبود، روز بعد ماموران شنیدند که وی در تماس با موبایل زن جوان خواستار ملاقات با وی شده است.

زن جوان با آموزش‌های پلیس با این مرد قرار گذاشت و همراه ماموران به ملاقات ابلیس رفت. وقتی راننده جوان بازداشت شد در حالی که تعجب کرده بود در بازجویی‌ها گفت: من این زن را چند روز پیش سوار کردم و بین ما فقط شماره تلفن رد و بدل شد و تنها با هم اس‌ام‌اس بازی می‌کردیم و به هیچ وجه این زن را مورد آزار و اذیت قرار نداده‌ام.

در این مرحله، تیمی از اداره 16 پلیس آگاهی وارد عمل شد و پی برد متهم دارای 2 سابقه مشابه در همین رابطه است و این راننده در بازجویی‌های فنی، وقتی دید چاره‌ای دیگر ندارد، به کارآگاهان گفت: هر از گاهی از محل کارم به سمت خانه می‌رفتم و اگر زن جوان تنهایی را در خیابان می‌دیدم به بهانه مسافرکشی سوار کرده و در میانه راه در جایی خلوت توقف کرده و وی را اذیت می‌کردم.

این مرد شیطان‌صفت در ادامه افزود: «با توجه به اینکه خودرویم پراید است و ظاهرم نشان نمی‌داد چه نیتی می‌توانم داشته باشم بیشتر زنان اعتماد می‌کردند، من بیشتر اوقات در مسیرهای عباس‌آباد، مطهری و شهرک قدس تردد داشتم و همه طعمه‌هایم در این مسیر بودند».

وی گفت: «نمی‌دانم چرا التماس‌هایشان را گوش نمی‌دادم، در محل‌های خلوت چاقو را زیر گلویشان گذاشته و با تهدید آنان را تسلیم می‌کردم تا اینکه آخرین زن جوان با وجود اینکه التماس کرد وقتی دید اعتنایی ندارم با من طرح دوستی ریخت و شماره موبایلش را به من داد تا با هم در موقعیت بهتری ملاقات کنیم، خیلی راحت فریب خوردم. اصلا تصور نمی‌کردم این زن پلیس را در جریان قرار بدهد. تاوان کارهایم را دادم، وقتی با زن جوان تماس گرفتم او با رویی گشاده با من حرف زد، وسوسه شدم باز وی را ببینم تا اینکه قرار گذاشتیم، خیلی خونسرد به محل قرار رفتم و در آنجا بود که خودم را در محاصره پلیس دیدم و فهمیدم خانه خراب شده‌ام».

با توجه به اینکه ابلیس خیابان‌گرد شمار قربانیانش را نمی‌داند و می‌گوید زنان در دام گرفتار شده زیادی داشته است و از سوی دیگر طعمه‌های این مرد احتمال دارد از ترس آبرویشان به طرح شکایت نپرداخته باشند، پلیس آگاهی تهران از آنان خواست با اطمینان از محرمانه ماندن مشخصات‌شان برای طرح شکایت با شماره 51055516 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اکبر وفایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
چرا عکس این نا انسانها را چاپ نمیکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
تورا خدا اعدام کنید تا عده این شیطان صفتها کم شود
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟