شوخی مرگ در سفره‌خانه

هنگام تهيه غذا در آشپزخانه بودم كه مقتول وارد و مشغول شوخي شد كه وقتي من مانند خودش شو‌خي‌هايش را جواب دادم از كوره در رفت و باهم درگير شديم. من كاردي را كه در دستم بود، به قصد ترساندن به طرف او پرتاب كردم كه به گردنش خورد و فرار كردم.
کد خبر: ۱۵۸۱۹۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۰ 13 April 2011
|
5913 بازدید
وطن امروز: شوخي كارگران يك سفره‌خانه با مرگ یکی از آنان رنگ خون گرفت و عامل جنایت امروز محاکمه خواهد شد.

شامگاه 14 تير سال گذشته ماموران كلانتري 103 گاندي از طريق مركز پليس 110 مطلع شدند كه مرد جواني به نام قاسم، بعد از درگيري با همكارش و مجروح شدن با چاقو به بيمارستان دي منتقل شده است.

ماموران بعد از حضور در اين بيمارستان متوجه شدند كه تلاش پزشكان براي زنده نگه داشتن جوان مجروح نتيجه‌بخش نبوده و قاسم بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته است. تحقيقات اوليه پليس نشان داد كه قربانی در يك سفره‌خانه سنتي در خيابان گاندي و توسط دوستش ناصر مجروح شده است.

ناصر نيز مدت كوتاهي بعد از قتل دستگير شد.

متهم در تحقيقات به ماموران پليس گفت: هنگام تهيه غذا در آشپزخانه بودم كه مقتول وارد و مشغول شوخي شد كه وقتي من مانند خودش شو‌خي‌هايش را جواب دادم از كوره در رفت و باهم درگير شديم. من كاردي را كه در دستم بود، به قصد ترساندن به طرف او پرتاب كردم كه به گردنش خورد و فرار كردم.

بعد از اعترافات صريح ناصر، کیفرخواست وي از سوي دادسراي جنايي تهران صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد كه صبح امروز جلسه محاكمه برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟