اعتراف تازه عروس و داماد به دستبرد

داماد جوان در بازجويي‌هاي پليسي گفت: 24 ساله هستم و سرقت به عنف از آرايشگاه‌هاي زنانه را قبول دارم. من و دوستم بر طبق نقشه‌يي كه كشيده بوديم همسرم را به داخل سالن‌هاي آرايش و زيبايي زنانه مي‌فرستاديم و با گرايي كه وي به ما مي‌داد چهره‌مان را با نقاب مي‌پوشانديم و سپس وارد آرايشگاه مي‌شديم و با تهديد و ايجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت مي‌كرديم.
کد خبر: ۱۵۸۴۲۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۰ 14 April 2011
|
3548 بازدید
ملت ما: اعضاي باند سرقت به عنف از آرايشگاه‌هاي زنانه در مشهد دستگير و به 8 فقره سرقت اعتراف كردند. سناريوي دستگيري اعضاي اين باند كه با نقشه‌يي بسيار مكارانه اقدام به سرقت از آرايشگاه‌هاي زنانه مي‌كردند در حالي اجرا شد كه متهمان تنها چند ساعت پس از سرقت به عنف از يك آرايشگاه زنانه با استفاده از چهره‌شناسي زن جوان شناسايي و به دام افتادند. رييس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح اين عمليات كه به طور ضربتي انجام شد گفت:

از چندي قبل گزارش‌هايي مبني بر سرقت به عنف از آرايشگاه‌هاي زنانه در مشهد در سيستم فوريت‌هاي پليسي 110به ثبت رسيد. سرهنگ حسين بيدمشكي افزود: با توجه به اهميت و حساسيت موضوع، اكيپ ويژه‌يي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي خراسان رضوي تحقيقات گسترده یی را در اين باره آغاز كردند. وي خاطر نشان كرد: تحقيقات پليسي در حالي ادامه يافت كه يك فقره سرقت از آرايشگاه زنانه گزارش شد و مالك اين سالن آرايش و زيبايي به كارآگاهان مبارزه با سرقت گفت: در آرايشگاه مشغول انجام كار بودم كه خانم جواني وارد شد و پس از گرفتن وقت بيرون رفت اما دقايقي بعد مرد نقاب‌زده‌يي به طور ناگهاني وارد سالن شد و با تهديد و توسل به زور طلاجات مشتري و مقداري از لوازم داخل مغازه را سرقت و فرار كرد. مدير آرايشگاه ادامه داد: من خيلي سريع از پنجره بيرون را نگاه كردم و ديدم سارق سوار يك دستگاه خودرو سواري پي كي تيره رنگ شد و از محل فرار كرد.

 عروس دانشجو نخستين مظنون

رييس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: كارآگاهان در ادامه تحقيقات پرونده، خانم جواني كه دقايقي قبل از وقوع سرقت به سالن آرايش و زيبايي مراجعه كرده بود را چهره‌شناسي و تحت تعقيب قرار دادند. اطلاعات پليس در اين رابطه حاكي از آن بود كه اين زن جوان به تازگي ازدواج كرده و دانشجو است. سرهنگ بيدمشكي افزود: كارآگاهان بلافاصله عروس دانشجو را به عنوان مظنون پرونده دستگير كردند. متهم در بازجويي‌هاي پليسي ادامه داد: 23 سال سن دارد و از مدتي قبل با همدستي شوهرش و يكي از دوستان همسرش نقشه سرقت از آرايشگاه‌هاي زنانه را طراحي و اجرا كرده‌اند. اين مقام انتظامي گفت: با دريافت اين اطلاعات، پليس بلافاصله دو متهم ديگر پرونده را دستگير و تحقيقات پرونده براي دستگيري ديگر متهمان پرونده و مالخران اموال مسروقه هم چنان ادامه دارد.

 اعترافات داماد جوان

داماد جوان در بازجويي‌هاي پليسي گفت: 24 ساله هستم و سرقت به عنف از آرايشگاه‌هاي زنانه را قبول دارم. من و دوستم بر طبق نقشه‌يي كه كشيده بوديم همسرم را به داخل سالن‌هاي آرايش و زيبايي زنانه مي‌فرستاديم و با گرايي كه وي به ما مي‌داد چهره‌مان را با نقاب مي‌پوشانديم و سپس وارد آرايشگاه مي‌شديم و با تهديد و ايجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت مي‌كرديم. متهم افزود: تاكنون مرتكب 8 فقره سرقت شده‌ايم و طلاجات مسروقه را به چند طلافروشي فرخته‌ايم. مرد جوان گفت: ما براي سرقتهاي مان نقشه دقيقي طراحي كرده بوديم و فكرش را نمي‌كرديم كه گير بيفتيم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟