تلاش ناكام براي ربودن هواپيماي پاريس- رم

منابع آگاه گفتند، اين فرد كه انگيزه‌اش از تلاش براي ربودن هواپيما هنوز مشخص نيست، راننده هيات قزاقستان در سازمان يونسكو در پاريس بوده است.
کد خبر: ۱۶۱۰۴۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲ 26 April 2011
|
3833 بازدید
تهران امروز: خدمه يك هواپيما كه از پاريس عازم رم بود توانستند يك مرد قزاق را كه با تهديد كردن يكي از زنان مهماندار، قصد ربودن اين هواپيما و فرود آوردن آن در طرابلس، پايتخت ليبي را داشت دستگير كنند.

«والري تولماشف» هواپيما رباي قزاق كه بسيار مضطرب به نظر مي‌رسيد سعي كرد شب گذشته هواپيماي شركت هوايي آليتايا را بربايد. پليس مرزي ايتاليا گفته است كه هواپيماي مذكور سرانجام توانست در ساعت 22:30 دقيقه شامگاه يك شنبه در فرودگاه «فيوميسينو» به زمين بنشيند و فرد هواپيما ربا كه ظاهرا نامتعادل به‌نظر مي‌رسيد به پليس تحويل داده شد.

 تمام مسافران اين پرواز در سلامت كامل هستند. به گفته شاهدان، تومالشف در حين پرواز به يكي از زنان مهماندار نزديك شد و يك چاقوي كوچك را روي گردن وي قرار داد. شاهدان افزودند، وي قصد داشت هواپيما را با 131 مسافر به طرابلس ببرد.

چهار نفر از ماموران امنيت پرواز به همراه مسافران كه با هواپيماربا درگير شده بودند توانستند بر وي غلبه كنند و يكي از مسافران كه يك پزشك بود يك مسكن قوي به وي تزريق كرد.

منابع آگاه گفتند، اين فرد كه انگيزه‌اش از تلاش براي ربودن هواپيما هنوز مشخص نيست، راننده هيات قزاقستان در سازمان يونسكو در پاريس بوده است.

تومالشف براي اقامت در رم هيچ هتلي رزرو نكرده و هيچ آدرسي در مورد محل اقامت خود ارائه نداده بود. هم‌اكنون هماهنگي‌ها بين پليس دو كشور ايتاليا و فرانسه در حال انجام است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟