اعدام سردسته باند وحشت در روستا

پس از محاكمه متهمان، قاضي شعبه اول دادگاه انقلاب استان مركزي سركرده باند را به اتهام محاربه از طريق سرقت‌هاي مسلحانه متعدد، مقاومت مسلحانه در برابر مأموران نيروي انتظامي، ايجاد رعب و وحشت و برهم زدن امنيت مردم و تهيه و حمل اسلحه به اعدام در ملأعام محكوم كرد.
کد خبر: ۱۶۱۹۶۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰ 01 May 2011
|
5398 بازدید
ایران: سركرده باند وحشت كه با تيراندازي و سرقت مسلحانه موجب رعب و وحشت در روستاهاي تفرش و آشتيان شده بود، در ملأ عام اعدام شد.

حكمت علي مظفري- رئيس كل دادگستري استان مركزي- با اعلام اين خبر گفت: از نيمه دوم سال87 همزمان با سرقت‌هاي مسلحانه متعدد، تيراندازي‌هاي مشكوك و آتش‌سوزي در روستاهاي تفرش و آشتيان، موضوع در دستور رسيدگي قرار گرفت.

سرانجام مأموران انتظامي با تلاش‌هاي فراوان اعضاي باند را شناسايي و دستگير كردند.

وي افزود: پس از محاكمه متهمان، قاضي شعبه اول دادگاه انقلاب استان مركزي سركرده باند را به اتهام محاربه از طريق سرقت‌هاي مسلحانه متعدد، مقاومت مسلحانه در برابر مأموران نيروي انتظامي، ايجاد رعب و وحشت و برهم زدن امنيت مردم و تهيه و حمل اسلحه به اعدام در ملأعام محكوم كرد.

پس از تأييد حكم در ديوان عالي كشور، سركرده باند سحرگاه ديروز در روستاي موسي‌آباد- از توابع شهرستان آشتيان – به دار مجازات آويخته شد. رئيس كل دادگستري استان مركزي هدف از اجراي اين حكم در ملأعام را التيام عوارض روحي ايجادشده در ساكنان اين مناطق، ارتقاي سطح امنيت و برخورد شديد با سرقت‌هاي مسلحانه، شرارت و ايجاد ناامني اعلام كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟