خودسوزي دختر جوان مقابل چشمان نامزدش

دختر فوت شده نامزدم بود و مي‌خواستيم تا چند ماه ديگر زندگي مشتركمان را شروع كنيم، اما از يك ماه پيش من و نامزدم بر سر مسائلي، دچار اختلاف شديم. در اين ميان به طور اتفاقي در يكي از بوستان‌ها با دختري جوان آشنا شدم و اين ارتباط ادامه داشت تا اين‌كه نامزدم متوجه ماجرا شد و از من خواست او را فراموش كنم.
کد خبر: ۱۶۵۱۴۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳ 17 May 2011
|
10525 بازدید
جام جم: دختر جوان وقتي متوجه ارتباط پنهاني نامزدش با دختري غريبه شد، مقابل چشمان مرد جوان، خودسوزي كرد و جان باخت.

اين موضوع پس از آن فاش شد كه روز چهارشنبه گذشته مردي در تماس با سامانه 125 آتش‌نشاني براي نجات جان دختر و پسري جوان كه در بوستاني نزديك بلوار حدادي كرج در ميان شعله‌هاي آتش گرفتار شده بودند، كمك خواست.

در پي اين تماس، ماموران آتش‌نشاني با حضور در محل حادثه به مهار آتش پرداختند و 2 مصدوم حادثه را به بيمارستان منتقل كردند. تلاش پزشكان براي نجات آن 2 ادامه داشت، تا اين‌كه روز بعد دختر جوان بر اثر شدت جراحات جان باخت ولي مرد جوان زنده ماند. با تشكيل پرونده‌اي در اين زمينه و شروع تحقيقات ماموران كلانتري 17 مهرويلا، جسد دختر جوان به پزشكي قانوني منتقل شد و مرد مصدوم مورد تحقيق قرار گرفت.

مرد جوان به پليس گفت: دختر فوت شده نامزدم بود و مي‌خواستيم تا چند ماه ديگر زندگي مشتركمان را شروع كنيم، اما از يك ماه پيش من و نامزدم بر سر مسائلي، دچار اختلاف شديم. در اين ميان به طور اتفاقي در يكي از بوستان‌ها با دختري جوان آشنا شدم و اين ارتباط ادامه داشت تا اين‌كه نامزدم متوجه ماجرا شد و از من خواست او را فراموش كنم.

وي اضافه كرد: من آنقدر شيفته آن دختر شده بودم كه حرف‌هاي نامزدم در من اثر نمي‌كرد و او چند بار تهديد كرد در صورت ادامه ارتباط با دختر غريبه، خودكشي مي‌كند ولي حرف‌هايش را باور نكردم.

مرد جوان ادامه داد: روز حادثه نامزدم در تماس تلفني، از من خواست در بوستان محله‌مان به ديدن او بروم. پس از ملاقات، او حرف‌هاي قبلي‌اش را تكرار كرد و با عصبانيت از كيفش يك بطري بنزين و كبريت درآورد و مقابل چشمانم خودسوزي كرد. براي نجات او دست به كار شدم كه شعله‌هاي آتش مرا هم در ميان گرفت.وي يادآور شد: مرگ نامزدم تقصير من بود. من با برقراري ارتباط پنهاني با دختري غريبه، باعث مرگ او شدم. البته گمان نمي‌كردم او تهديدهايش را عملي كند. عذاب وجدان يك لحظه رهايم نمي‌كند.بنابراين گزارش، تحقيقات تكميلي در اين زمينه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟