سارق مهرهاي پزشکي به دام افتاد

يکي از پزشکان با تنظيم دادخواستي به اداره مبارزه با سرقت مراجعه و اعلام داشت فردي شيشه خودروي شخصي اش را شکسته است و مبلغ ۴۰۰ هزار تومان وجه نقد و کليه لوازم پزشکي و مهر نظام پزشکي او را به سرقت برده است.
کد خبر: ۱۶۵۱۵۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵ 17 May 2011
|
2628 بازدید
خراسان: جواني که پس از سرقت مهرهاي پزشکي در مشهد اقدام به سوءاستفاده و جعل مدارک مي کرد، دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي، به سرنخ هايي از سرقت و سوءاستفاده از مهرهاي مراکز درماني و پزشکي در مشهد دست يافتند.

سرهنگ بيدمشکي افزود: يکي از پزشکان با تنظيم دادخواستي به اداره مبارزه با سرقت مراجعه و اعلام داشت فردي شيشه خودروي شخصي اش را شکسته است و مبلغ ۴۰۰ هزار تومان وجه نقد و کليه لوازم پزشکي و مهر نظام پزشکي او را به سرقت برده است.

در پي اين گزارش، تحقيقات پرونده متمرکزتر شد و در ابتدا تصويري از مهر به سرقت رفته تهيه و با هماهنگي هاي به عمل آمده در اختيار تمام مراکز درماني و بيمارستان ها قرار گرفت.

بيدمشکي افزود: تحقيقات پليسي حاکي از آن بود که سارق با سوءاستفاده از مهر نظام پزشکي شاکي پرونده اقدام به تهيه نسخه هاي پزشکي جعلي و کلاهبرداري از شرکت هاي بيمه اي کرده است.

با توجه به سرنخ هاي به دست آمده، کارآگاهان، متهم را از طريق انجام چهره شناسي تحت تعقيب قرار دادند.وي گفت: پليس در کمتر از چند ساعت، متهم ۳۵ ساله را دستگير کرد.

اين فرد در تحقيقات اوليه به ارتکاب سرقت مدارک يک پزشک از داخل خودروي شخصي اش اعتراف کرد و گفت: تاکنون از دو مرکز درماني ديگر نيز اقدام به سرقت مهرهاي پزشکي و جعل نسخه هاي دارويي کرده ام و با اين کار مرتکب سوءاستفاده و کلاهبرداري شده ام.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟