راز لباس پليس در ساك دستي

9صبح 27 ارديبهشت ماه 90 ماموران گشت پليس راه آهن هنگام گشت زني در محدوده ايستگاه‌هاي راه آهن تهران به دو جوان كه روي صندلي يكي از ايستگاه‌ها در حال استراحت بوده مظنون شدند.
کد خبر: ۱۶۶۳۴۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۶ 23 May 2011
|
5982 بازدید
ملت ما: كشف يك دست لباس پليسي در ساك يك جوان راز دزدي‌هاي اين متهم را فاش كرد. 9صبح 27 ارديبهشت ماه 90 ماموران گشت پليس راه آهن هنگام گشت زني در محدوده ايستگاه‌هاي راه آهن تهران به دو جوان كه روي صندلي يكي از ايستگاه‌ها در حال استراحت بوده مظنون شدند. بازرسي از لوازم شخصي اين دو نفر، از ساك و لوازم يكي از آنان كه« علي- 22 ساله» نام داشت يك دست لباس فرم نيروي انتظامي با درجه گروهباني به همراه عكس نظامي و لوازم استعمال مواد مخدّر به دست آمد.

از آنجايي كه اين فرد از ارايه مدارك شناسايي مبني بر استخدام در نيروي انتظامي عاجز بود و ادّعا مي‌كرد كه اين لباس را فقط بخاطر علاقه به خدمت در پليس خريده و نگهداري مي‌كند، با تشكيل پرونده مقدماتي به عنوان مظنونيت به سرقت، به شعبه هفتم بازپرسي دادسراي ناحيه 16 تهران معرفّي و با دستور ميرزازاده بازپرس اين شعبه، متهم جهت رسيدگي تخصصي به اتهامات وي در اختيار كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ مبارزه با سرقت‌هاي به عنف و تحت پوشش مامور و... قرار گرفت.

متهم در مقابل افسر پرونده اظهار داشت:« من علاقه زيادي به خدمت در لباس پليس داشتم واين لباس را قبلاًخريده بودم و تاكنون هيچ كار خلاف يا سوءاستفاده‌يي از آن نكرده‌ام»در ادامه بررسي كارآگاهان مشخّص شد گوشي تلفن همراه متعلّق به« علي» سرقتي بوده و در تحقيقات بعدي و با شناسايي مالك گوشي،مالباخته گفت: «در ايستگاه راه آهن منتظر بودم و گوشي‌ام را براي شارژ به يك پريز برق زده بودم كه در يك لحظه كوتاه غفلتم، گوشي‌ام سرقت شد».متهم موضوع سرقت گوشي را به نحوي كه مالباخته اعلام كرده بود پذيرفت.

با وجود مداركي كه از متهم به دست آمد«علي» مدّعي شد تاكنون هيچ جرمي را درباره سوءاستفاده از لباس نيروي انتظامي مرتكب نشده و به غير از همين يك مورد سرقت گوشي، سرقت ديگري مرتكب نشده است. امّا بازپرس پرونده با مدارك به دست آمده از متّهم و عدم اعترافات وي و با احتمال انجام سرقت‌هاي متعدّد تحت پوشش مامور يا سرقت گوشي تلفن همراه و...، با انتشار بدون پوشش تصوير وي در جرايد موافقت كرده‌‌اند.

سرهنگ كارآگاه مهدي قزلباش معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: از مالباختگان احتمالي كه با شيوه مامور قلابي يا موبايل قاپي و... توسط اين متهم از آنان سرقت شده است دعوت مي‌شود جهت پيگيري يا تشكيل پرونده به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي يا شعبه هفتم بازپرسي دادسراي ناحيه 16 تهران مراجعه يا با شماره تلفن‌هاي 51055505 يا 51055238 تماس حاصل نمايند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟