گروگانگیری در مسیر مدرسه پسر 12 ساله

سرانجام پس از 10 بار قرار در کرج، هشتگرد، طالقان، آبيک، نظرآباد و تهران از آنجا که آدم‌رباها احساس امنيت براي حضور در محل قرار نمي‌کردند، در هيچ‌کدام حاضر نشده و پسربچه را بعد از 14 روز رها کردند.
کد خبر: ۱۶۶۳۵۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹ 23 May 2011
|
4573 بازدید
وطن امروز: ربایندگان پسربچه دانش‌آموز در مسیر مدرسه با ردیابی‌های تخصصی پلیس آگاهی قزوین به دام افتادند.

سرهنگ سلمان اميري، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: پس از اينکه پسربچه‌اي 12 ساله روز 14 آبان‌ماه سال گذشته در شهر آبيک به قصد رفتن به مدرسه از خانه خارج شد و چند ساعت بعد مردی ناشناس در تماس تلفني با اعلام خبر ربودن این پسر درخواست 50 ميليون تومان كرد، تيم ويژه‌اي از ماموران پليس آگاهي استان براي آزادي پسربچه و دستگيري آدم‌ربايان تشکيل شد.

وي ادامه داد: به‌رغم تلاش ماموران سرنخ مناسبي از آدم‌رباها در دست نبوده و پس از بررسی‌های زیاد ماموران دريافتند که آنان در کرج بسر مي‌برند.

اين مقام مسؤول گفت: در نحوه قرارهايي که آدم‌رباها با پدر خانواده مي‌گذاشتند، دريافتيم با یک باند حرفه‌اي مواجه هستيم.

رئیس پليس آگاهي استان قزوين اضافه کرد: سرانجام پس از 10 بار قرار در کرج، هشتگرد، طالقان، آبيک، نظرآباد و تهران از آنجا که آدم‌رباها احساس امنيت براي حضور در محل قرار نمي‌کردند، در هيچ‌کدام حاضر نشده و پسربچه را بعد از 14 روز رها کردند.

سرهنگ اميري عنوان داشت: پس از آزادي پسربچه، ماموران با فرصت و فراقت بيشتري به کار اطلاعاتي پرداخته و يکي از بستگان دور خانواده را به عنوان مظنون اصلي شناسايي کردند، ليکن تا تکميل اطلاعات و شناسايي همدستان وي از دستگيري متهم خودداري کردند.

وي گفت: سرانجام پس از شناسايي هر 3 متهم و کامل شدن تحقيقات هفته گذشته متهم اصلي به همراه 2 همدست وي دستگير شدند.

رئیس پليس آگاهي استان قزوين تصريح کرد: متهم 33 ساله داراي تحصيلات عاليه و فاقد سابقه کيفري بوده و 2 همدست 35 و 40 ساله وي داراي سوابق سرقت احشام و داخل خودرو هستند. سرهنگ اميري انگيزه اصلي آدم‌ربا را انتقام به دليل اختلاف حساب با پدر خانواده در سال‌هاي گذشته اعلام کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟