غیرتی که در دام کریستال به باد رفت

شوهرم در اين شرايط هيچ غم و غصه اي به جز تهيه مواد مخدر نداشت و هميشه پسر ۹ ساله ام را براي خريد مواد مخدر به سراغ يک خرده فروش مواد مخدر مي فرستاد.
کد خبر: ۱۶۷۳۴۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۸ 28 May 2011
|
5146 بازدید
خراسان: شوهرم در حالي که کنترلي بر رفتار و حرکات خود نداشت مرا با چاقو زخمي کرد و سپس از خانه بيرون رفت. من به حالت نيمه بيهوش روي زمين افتاده بودم و هنوز چند دقيقه نگذشته بود که پدر و مادرم سراسيمه و نگران سررسيدند و مرا به بيمارستان رساندند.

پدرم مي گفت شوهرت به خانه ما زنگ زد و خبر داد که تو خودزني کرده اي!خدا رحم کرد که پدر و مادرم زود رسيدند در غير اين صورت به دليل خونريزي زياد جان خود را از دست مي دادم.

زن جوان در دايره اجتماعي کلانتري نواب مشهد افزود: حدود ۲ سال قبل، شوهرم به باوري غلط و به بهانه تقويت قواي جنسي به مصرف ترياک روي آورد.او روزهاي اول از شوهر عمه اش مواد مي گرفت اما کم کم دوستاني پيدا کرد که برايش «گوهر سفيد» مي آوردند.

زن جوان لبخند تلخي زد و ادامه داد: شوهرم به «کريستال» گوهر سفيد مي گفت. شوهرم در کمتر از چند ماه آن قدر آلوده اين مواد مخدر شد که ناي حرف زدن و راه رفتن هم برايش باقي نماند و متاسفانه کارش را از دست داد و از  آن به بعد پدر و مادر بيچاره ام به دليل حفظ آبروي خود، خرج زندگي ام را به سختي تامين کرده اند.

شوهرم در اين شرايط هيچ غم و غصه اي به جز تهيه مواد مخدر نداشت و هميشه پسر ۹ ساله ام را براي خريد مواد مخدر به سراغ يک خرده فروش مواد مخدر مي فرستاد.

زن جوان با چشماني اشک بار گفت: روزي که پسرم برايم تعريف کرد که با اطلاع پدرش مورد سوءاستفاده و آزار و اذيت از سوي فردي که به شوهرم مواد مي فروشد قرار گرفته است دنيا روي سرم خراب شد و قلبم داشت از کار مي ايستاد. من از اين بابت خيلي ناراحت و خشمگين شدم و از شوهرم براي اين همه بي غيرتي توضيح خواستم اما او که خمار مواد مخدر بود گفت: تو که اين قدر احساس مسئوليت داري از فردا خودت برو و برايم مواد بخر. تازه اگر تو بروي شايد مواد چرب تر و بهتري گير ما بيايد.

با شنيدن اين حرف از کوره در رفتم و ما با هم درگير شديم و شوهرم با چاقو مرا زخمي کرد و متواري شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟