پايان مرگبار دوستي 2 زنداني

«در زندان با مرتضي آشنا شدم و پس از آزادي دوستي ما ادامه داشت تا اينكه به خاطر مصرف مواد مخدر و نياز به پول تصميم گرفتم او را بكشم تا خودرويش را سرقت كنم. روز حادثه با همدستي «فرانك» او را به بيابان‌هاي اطراف تهران كشانده و با روسري خفه‌اش كرديم.»
کد خبر: ۱۶۷۵۸۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸ 29 May 2011
|
4930 بازدید
ایران: مرد معتاد كه در سرقتي مرگبار، دوستش را با همدستي زني در بيابان‌هاي اطراف تهران به قتل رسانده بود پس از دستگيري جزئيات جنايت را تشريح كرد.

18 ارديبهشت امسال كارآگاهان پليس آگاهي اسلامشهر از كشف جسد مردي در بيابان‌هاي اطراف شهرك «واوان» باخبر شدند. تيم جنايي پس از حضور در محل حادثه با پيكر بي‌جان مرد ناشناسي روبه‌رو شدند كه با روسري خفه شده بود. پس از تحقيقات مقدماتي، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد.

كارآگاهان نيز براي شناسايي هويت مقتول به بررسي پرونده گمشدگان پرداخته و سرانجام پي بردند قرباني جنايت «مرتضي» نام داشته است. در پي تحقيق از خانواده مقتول هم مشخص شد خودروي پرايد وي نيز همزمان با قتل به سرقت رفته است.

با كشف اين سرنخ فرضيه قتل با انگيزه سرقت قوت گرفت. بنابراين مشخصات خودرو نيز به گشت‌هاي پليس اعلام شد. از سويي در شاخه ديگر تحقيقات، مأموران پي بردند «مرتضي» آخرين بار همراه يكي از دوستانش به نام «مسلم» ديده شده است. با دستگيري «مسلم» روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد. او در بازجويي‌هاي مقدماتي منكر قتل دوستش شد.

اما در ادامه لب به اعتراف گشود و به قتل «مرتضي» با همدستي زني به نام «فرانك» اقرار كرد: «در زندان با مرتضي آشنا شدم و پس از آزادي دوستي ما ادامه داشت تا اينكه به خاطر مصرف مواد مخدر و نياز به پول تصميم گرفتم او را بكشم تا خودرويش را سرقت كنم. روز حادثه با همدستي «فرانك» او را به بيابان‌هاي اطراف تهران كشانده و با روسري خفه‌اش كرديم.»

با اعتراف «مسلم» كارآگاهان همدست او را دستگير كردند كه تحقيقات از آنها در اداره آگاهي ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟