پایان ترانزیت کالاهای بهداشتی فاسد

«از مدت‌ها پیش اقدام به ورود غیرقانونی کالاهای تاریخ مصرف گذشته و بی‌کیفیت خارجی به داخل کشور می‌کنم یا از قاچاقیان دیگر می‌خرم بعد در این آپارتمان برچسب‌های تقلبی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی را به آنها زده و در سطح بازار کشور بازاریابی می‌کنم».
کد خبر: ۱۷۰۰۷۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۶ 12 June 2011
|
3294 بازدید
وطن امروز: مرد جوان با ترانزیت کالاهای بهداشتی فاسد در خانه پنهان با مارک‌های سرشناس انبار می‌کرد تا به فروش برساند. در این باند، ویزیتور‌هایی حضور داشتند که با تبلیغ این کالاهای خطرناک به بازاریابی دست می‌زدند.

از ابتدای هفته گذشته چند تن از همسایگان خانه‌ای آپارتمانی در اطراف میدان توحید که دیده بودند به آنجا، کالاهای زیادی انتقال می‌یابد، پلیس را در جریان قرار دادند. با توجه به اینکه این حمل و نقل‌های شبانه صورت می‌گرفتند پلیس با فرضیه‌ای مبنی بر اینکه گروهی در زمینه قاچاق فعالیت دارند وارد عمل شد و تیمی از معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران خانه مرموز را تحت‌نظر قرار داد. خیلی زود مشخص شد این باند در زمینه ترانزیت کالاهای بهداشتی فعالیت دارند و با گزارش به دادیار شعبه 2 دادسرای ناحیه 20 تهران دستور عملیات صادر شد. ساعت 17 عصر 16 خرداد‌ماه سال‌جاری، کارآگاهان با استفاده از اصل غافلگیری خود را به خانه مرموز رساندند و با کارتن‌هایی پر از لوازم آرایشی و بهداشتی مواجه شدند.

در بیش از هزار کارتن همه نوع لوازم بهداشتی حتی خمیر دندان و صابون به دست آمد که با وجود فاسد شدن با برچسب‌های تقلبی با مارک‌های سرشناس آماده وارد شدن به بازار بودند.

محمود 55 ساله و سرایدارش به نام «بهرام» بازداشت شدند و همزمان تحقیقات نشان داد مرد پولدار با واردات قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی فاسد، بی‌کیفیت و ارزان آنها را به خانه‌اش انتقال داده و با مارک‌های معتبر داخلی و خارجی و بسته‌بندی‌های ماهرانه اقدام به توزیع این محصولات در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی در سطح ایران می‌کرد.

بهرام که سرایدار ساختمان بود و در یکی از طبقات زندگی می‌کند به کارآگاهان گفت: «آقامحمود اینجا را با اجاره پایین به من کرایه داد و با خانواده‌ام در آن زندگی می‌کنیم، همزمان کار هم می‌کردم، ورود و خروج کالاها را کنترل می‌کردم و در بسته‌بندی کارتن‌ها و نصب برچسب‌های تقلبی و دیگر کارها فعالیت داشتم».

محمود نیز گفت: «از مدت‌ها پیش اقدام به ورود غیرقانونی کالاهای تاریخ مصرف گذشته و بی‌کیفیت خارجی به داخل کشور می‌کنم یا از قاچاقیان دیگر می‌خرم بعد در این آپارتمان برچسب‌های تقلبی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی را به آنها زده و در سطح بازار کشور بازاریابی می‌کنم».

وی افزود: «ویزیتورهایی دارم که بازاریابی می‌کنند، داروخانه‌ها و مغازه‌دارها بدون آگاهی از این فریبکاری من با خرید به قیمت روز به مشتریان خود می‌فروشند».

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟